== $10.000 + iPad 2 freeroll bij 888poker ==

• Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Op 20 november kun je als PokerStrateeg meespelen in onze $10.000 freeroll bij 888poker. Bovendien wordt er onder de deelnemers ook nog een iPad2 verloot.
      888poker heeft onlangs een nieuwe software client uitgebracht en jij hebt nu de mogelijkheid om deze te testen in onze exclusieve freeroll. 

Freeroll details

gratis $8 - zonder storting
      888poker
      888poker
      Krijg $8 gratis bij 888poker + een first deposit bonus van 100% tot $888!

Claim jouw bnous

Naam: PokerStrategy.com Depositor Freeroll
      Start van de freeroll: 20 november, 16:00 uur
      Registratie opent vanaf: 20 november, 12:00 uur
      Prijzenpot: $10.000 cash + iPad2
       Beginstack: 3.000
       Blind levels: 10 minuten

Hoe kan ik deelnemen aan de freeroll?

1. Je hebt een real money 888poker-account nodig, die is aangemaakt via PokerStrategy.com. Heb je er nog geen, maak er dan nu één aan!
      2. Maak een storting van minimaal $10 tussen 1 november, 01:01 uur en 20 november, 00:59 uur.
      Waar kan ik de freeroll vinden? Open de 888poker lobby en ga naar All Games -> Tournaments -> Restricted.

Moet het mijn eerste storting zijn? Nee. De storting moet gewoon gemaakt zijn vóór 20 november om 00:59 uur.

Ga je deelnemen aan de freeroll? Praat met andere PokerStrategen over deze freeroll in de onderstaande forumthread:

Forumthread: $10.000 + iPad 2 freeroll op 20 november

Win een iPad 2 in onze exclusieve verloting

ipadBovenop de prijzenpot van $10.000 cash, maak je ook nog kans op een iPad 2.

Hoe kan ik een iPad 2 winnen? De iPad 2 zal worden verloot onder alle PokerStrategen die hebben deelgenomen aan onze exclusieve $10.000 freeroll op 20 november.

Wanneer vindt de verloting plaats? De verloting vindt plaats op 21 november.

Hoe weet ik of ik gewonnen heb? Na de loting zal PokerStrategy.com contact opnemen met de gelukkige winnaar. De uitslag van deze verloting zal ook bekend gemaakt worden in een thread op het forum.

$1.000 warm-up freeroll op 17 november

Om je alvast op te warmen voor de $10.000 freeroll, hebben we donderdag een exclusieve warm-up freeroll voor je. Hieronder de details van de freeroll:

Naam: PokerStrategy.com Warm-up Freeroll
      Start van de freeroll: 17 november, 20:00 uur
      Registratie opent vanaf: 17 november, 19:00 uur
      Prijzenpot: $1.000
       Beginstack: 3.000
       Blind levels: 7 minuten
      Voorwaarden: een 888poker account die is aangemaakt via PokerStrategy.com

Meer redenen om te spelen bij 888poker

100% tot $888 first deposit bonus
      Gratis $8 voor nieuwe spelers
      Gratis $5 als je voor het eerst $10 stort met de bonuscode: EXTRA5

Opmerking: De gratis $8 geldt alleen voor de volgende landen: Het Verenigd Koninkrijk, Spanje, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Nieuw Zeeland, Australië, België, Ierland, Griekenland, Nederland, Zuid-Afrika, Canada, Denemarken, Zweden, Noorwegen, Libanon, Japan, Koeweit, Cyprus, Luxemburg, Malta en Finland.

888poker $10k

VEEL SUCCES!
  • 17 antwoorden
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Kheb juist wat geld afgehaald. Als ik volgende week eens $15 stort, dan mag ik meedoen aan deze?
      Of als ik $100 stort met die bonus voor insta $15 met die nieuwe software bonus? Mag ik dan nog steeds meedoen?

Zaak om optimaal te profiteren van al die bonussen :coolface:
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Anders zal ik het ook wel aan 1 van de 'chatladies' daar vragen.
      Vorige keer ook uitstekend geholpen, toen ik plots doorhad dat ik 2 keer exchange rate betaalde doordat men 'local account pref' op euro stond, maar moneybookers en pokeraccount ik $$ :P
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Ik zit ook nog op me cash out te wachten, maar wil zeker wel proberen om aan beide freerolls mee te doen.

Voor de warmup freeroll hoef je dus niet perse een storting te maken begrijp ik, alleen een getracked account te hebben ?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Voor de warmupfreeroll heb je inderdaad alleen een gekoppelde account nodig. Hiervoor hoef je niet perse eerst een storting te maken.

Heb je al antwoord grutto over je uitbetaling/storting? Dit is altijd een beetje tricky en wordt door iedere room iets anders behandeld.
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Voor de warmupfreeroll heb je inderdaad alleen een gekoppelde account nodig. Hiervoor hoef je niet perse eerst een storting te maken.

Heb je al antwoord grutto over je uitbetaling/storting? Dit is altijd een beetje tricky en wordt door iedere room iets anders behandeld.
      Neen,nog ni gevraagd. kga wachten tot men uitbetaling gedaan is, want staat nog op verwerken. Hopen dat die nog op tijd erdoor geraakt.
      Want storten terwijl er nog een pending cashout staat :evil:
      Maar die $1000 is ook al een leuk opwarmertje :P

Kga trouwens dan ook eens vragen of er eigenlijk voorwaarde aan de insta bonussen zijn. (zoals nu die 15$ als je $100 stort voor hun nieuwe software, tijdens halloween $30 als je $100 stortte, ... ) Want kvind der ni echt iets over op de FAQ en in uitleg ivm bonussen. Of iemand die hier meer over weet.
      Anders kan ik gewoon wat geld heen en weer schuiven en wat extra $$ binnenbrengen :coolface: .
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hmm, er zullen vast en zeker voorwaarden aan zitten qua uitbetalingen, anders zou het wel heel aantrekkelijk zijn :s_biggrin:

Wat die voorwaarden zijn durf ik op dit moment ook niet zo te zeggen. Maar het lijkt me inderdaad wel handig om even te weten zodat je weet waar je aan toe bent.
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      heb net een deel gecashed op 888... zou wel sterk zijn als ik nu weer stort en mee kan doen en ook de reloadbonus binnenhaal.. zou dat lukken?

o ja.. en niet zo'n lekker tijdstip om te beginnen 16:00 :(
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Echt zo chill, die chatladies daar :P

Kheb nu wel ni gevraagd of ik ook kan meedoen aan die dep. freerol. Ma da zal wel. De rest ging toch ook.
      Deze morgen stond men cash out op MB .
      Kheb juist opnieuw kunnen depositen. Met die $15 insta cash , en $5 er nog eens bovenop :P

Ge moet wel x40wager doen. (Om die $20 eraf te halen. Maw voor $20 moek eerst $800 BI spelen. Kdenk dat dat rond de 20% rakeback is. Niet slecht :P
      Das eigenlijk soort van reloadbonus, maar ik denk zonder tijdslimiet.(ben ik vergeten te vragen)
    • notnew
      notnew
      Bronze
      poker account aangemaakt op 888 en een storting gedaan.

Laat die Ipad2 maar komen!;)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door notnew
      poker account aangemaakt op 888 en een storting gedaan.

Laat die Ipad2 maar komen!;)
      Nice,

Een tijdje geleden zat de winnaar ook al in onze community, so let's ship it again!!
    • char75
      char75
      Bronze
      Ik heb een account aangemaakt en op 15-11 gestort maar kan niet inschrijven? Support zegt dat ik bij PS moet zijn. Wat nu?
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Heb je je nickname op deze pagina ingevuld? Dit zou anders wel eens het probleem kunnen zijn.
      Ik weet wel niet of men dit nog zo snel zal kunnen oplossen!

Grt
    • char75
      char75
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
      Heb je je nickname op deze pagina ingevuld? Dit zou anders wel eens het probleem kunnen zijn.
      Ik weet wel niet of men dit nog zo snel zal kunnen oplossen!

Grt
      Ja die heb ik ingevuld
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Hmm, ik ga eens vragen of iemand van de CM's er iets vanaf weet.
      Ik zou je iig aanraden om de support te contacteren. Deze zullen je zo snel mogelijk helpen!

Hopelijk snel genoeg ;) .
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Ik heb je net een nieuw ticket gestuurd in verband met dit probleem :)
    • JinEX
      JinEX
      Bronze
      nou eens zien of ik zoveel geluk heb voor de Ipad2 lol :P
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      888poker heeft zojuist de verloting voor de iPad gehouden en ons de winnaar gemeld.

Helaas niet twee keer op rij in onze community. De winnaar is deze keer iemand uit de Tsjechische community...