Nl 5 - Ak

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      fold ik hier zijn rivershove? villian is zeer passief (stond op dat moment overigens niet in mijn stats scherm vermeld, zal het eens als stat toevoegen), en als ik de hand achteraf terug kijk, denk ik dat ik de river misschien wel had moeten folden. zijn check-call op de flop en turn komen enigzins verdacht over (draw chasen of wellicht al een geflopte set oid op de flop). anderzijds, ik geef hem op de river door mijn check wel de kans om me uit de hand te bluffen (maar doet een dergelijke passieve speler dat met zo'n hand, waarschijnlijk niet?)

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $6,79
      BB:
      $5
      MP1:
      $0,97
      MP3:
      $7,2

0,02/0,05 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with A:heart: , K:heart:
      UTG2 folds, MP1 calls $0,05, MP2 folds, MP3 calls $0,05, 2 folds, Hero raises to $0,30, BB calls $0,25, MP1 folds, MP3 calls $0,25.

Flop: ($0,95) A:diamond: , 9:heart: , 4:diamond: (3 players)
      Hero bets $0,75, BB folds, MP3 calls $0,75.

Turn: ($2,45) 2:spade: (2 players)
      Hero bets $1,74, MP3 calls $1,74.

River: ($5,93) Q:spade: (2 players)
      Hero checks, MP3 bets $4,41 (All-In), Hero calls $4,00 (All-In), MP3 gets uncalled bet back (All-In).

Final Pot: $13,93

Results follow (highlight to see):
      MP3 shows three of a kind, negens (9s 9d)
      Hero shows (Ah Kh)

MP3 wins with three of a kind, negens (9s 9d)
  • 2 antwoorden
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Tegen een passieve 46 VPIP speler bet ik gewoon 3x, dus ook river.

As played is het inderdaad een zeer aggressieve move van hem, dus je kan wel folden. Langs de andere kant speel je tegen een fish, dus ik call hier ook.
    • darko163
      darko163
      Bronze
      He Dopiejopie,

Deze speler lijkt vooral loose preflop maar hij gaat niet erg licht naar de SD.
      Hij limpt pf mee, dat kan hij doen met SC, pocketpairs en zwakke azen (of gewoon broadways, dat ziet er zo leuk uit om te spelen he)

Op de flop callt hij je, dus zijn SC kan je eigenlijk voor een groot deel schrappen (behalve :diamond: draws). Zijn broadways foldt hij hier ook.
      Hij heeft dus nog pp in zijn range, zwakke azen en enkele flushdraws. Ik zou daarom op de turn groter betten, ik maak er daar 2$ van.
      Na zijn call op de turn blijven nog :diamond: draws over en pp. Ik zie deze speler eerlijk gezegd niet met A5/A6 of iets dergelijks naar de SD gaan. Het kan natuurlijk, maar zijn stats vertellen nu anders (over kleine sample).

Op de river mist de FD, maar aan zijn AF te zien zal hij niet bluffen (zijn PFR is ook maar 6, dus hij is echt passief). Daarom vind ik ook dat je hier op de river best c/f kan spelen. Je hebt idd TPTK, maar ik zie geen handen die een passieve speler hier shoved en die jij nog beat (mocht iemand dat wel zien, dan hoor ik graag welke handen dat zijn).

Edit: je zou hier ook nog wel 1$ kunnen betten als blockbet, maar dan zou dat enkel tegen zwakkere Ax handen zijn...en die heeft hij imo niet zo vaak meer.