1.5$ 45man KQs

• beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      Had ik hier beter kunnen shippen dan (als iemand ging shoven) een shove callen?
      Mja het is 15bb dusja...

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $400(BB) Replayer
      SB ($10,565)
      BB ($6,030)
      UTG ($2,454)
      Hero ($6,148)
      CO ($480)
      BTN ($6,660)

Dealt to Hero Q:diamond: K:diamond:

fold, Hero raises to $800, fold, fold, fold, fold

Hero shows Q:diamond: K:diamond:

Hero wins $1,150
  • 2 antwoorden
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Silver
      Hi beuybeuy,

Op zich zitten we nog vrij ver van het geld af, we zitten nog niet eens op de final table. Verder is het met 15bb's echt niet +ev$ om hier te pushen.

We kunnen dus nog makkelijk, gezien de stacksize, een gewone raise maken. Op een push zou ik eerlijk gezegd gewoon folden, omdat ik me niet voor kan stellen dat tegenstanders hier KTo zullen shippen oid. Doordat je KQs hebt, kun je echter wel goed doorspelen als je gecalled wordt.

Ik vind je raise dus prima, vrij standaard zelfs. Ik zie zelf niet in waarom je hier voor een all in zou kiezen. Zelfs als BU je called, de enige tegen wie je uit positie zit, heb je nog een cbet, en KQs is dermate goed speelbaar (je hit relatief vaak een top pair of sterke draw op de flop) dat je ook dan niet zo'n slechte situatie krijgt.

Ik zou dus niet eens overwegen om all in te pushen (omdat dat -ev$ is) en zou dus net als jij gewoon een kleine preflop raise maken. NH.
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      Duidelijk ;)