.5$ 45 man 77 EP

• beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      Hallo dit lijkt me gewoon een vrij standaard push, maar ik krijg hier met de SNG wizard maar geen push.. (zou het dan tog een fold zijn ;) ahaha)

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $250(BB) Replayer
      SB ($3,245)
      BB ($3,995)
      UTG ($3,655)
      Hero ($1,975)
      UTG+2 ($3,160)
      MP1 ($1,565)
      MP2 ($2,090)
      CO ($4,595)
      BTN ($745)

Dealt to Hero 7:diamond: 7:club:

UTG calls $250, Hero raises to $1,950 (AI), fold, fold, MP2 raises to $2,065 (AI), fold, fold, fold, fold, fold

FLOP ($4,750) K:heart: A:diamond: 7:heart:

TURN ($4,750) K:heart: A:diamond: 7:heart: 3:spade:

RIVER ($4,750) K:heart: A:diamond: 7:heart: 3:spade: 6:diamond:

Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg? Of komt het omdat er nog zoveel mensen na mij zijn? Dat je van die allemaal een lagere range in moet stellen ipv alleen bij de Limper?
  • 3 antwoorden
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Silver
      Hi beuybeuy,

Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg? Of komt het omdat er nog zoveel mensen na mij zijn? Dat je van die allemaal een lagere range in moet stellen ipv alleen bij de Limper?

Ik heb de sngwiz niet bij de hand nu, ik zal later dus even precies kijken hoe de zaken ervoor moeten staan wil de push +ev$ worden, maar ik kan je melden dat het allemaal door de limper komt. Hij speelt hier nooit any two natuurlijk, en sngwiz kennende zal hij een utg op een behoorlijk tighte range gezet zijn. Dit maakt dat hij in zijn eentje al even vaak zou callen als de rest aan tafel. Stel, UTG called preflop 15%, en called jouw push met 10%. Dan called hij jouw push dus 2/3 van de tijd, terwijl je, als je first in was geweest, makkelijk 1/3 van de tijd alleen maar folds achter je had gekregen. UTG's limp brengt dus hoe dan ook veel teweeg.

Of de push +ev$ is hangt voor een groot deel van de range van villain af. Zelfs als villain een loose range called, 40% oid, wat behoorlijk fishy is, dan nog called hij 3x zo vaak als de gemiddelde villain achter je, dat maakt een enorm verschil.

Ik heb geprobeerd de hand in sngwizard in te voeren, maar dit wil niet lukken, hoe kan de blind 250 zijn? Ik wist niet dat er nog meer platforms zijn die 45mans .5$ aanboden. De blinds op stars gaan van 50/100 naar 100/200, naar 100/200/ante naar 200/400. Zou je uit kunnen leggen hoe dit gebeurt is?
    • beuybeuy
      beuybeuy
      Bronze
      Ja idd ik zie het nu ook de bb is 250 omdat het een MTT was ;) ah sorry my bad.

De limper is een 58/0 speler dus wel een redelijke vis :D
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      In een MTT is het wel wat eerder een push dan in een 45man, hoewel ik hier in beide formats zou pushen.

Zeker met de stats die jij geeft.
      Je moet gewoon zelf handmatig de range van limper goed inschatten. Bijvoorbeeld, 50% openlimp en 10% call op shove, en probeer het dan met nog wat andere ranges en kijk dan wat reëel is. En verder de ranges van de andere spelers maar dat is over het algemeen makkelijker.