NL25: 82s

• deskcompmedion
      deskcompmedion
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.15/$0.25 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      MP2:
      $14.93
      MP3:
      $26.50
      CO:
      $25.90
      BU:
      $22.60
      SB (Hero):
      $26.40
      BB:
      $26.90
      UTG2:
      $34.35
      MP1:
      $31.95

Preflop: Hero is SB with 8, 2.
      3 folds, MP3 calls $0.25, 2 folds, Hero calls $0.10, BB checks.

Flop: ($0.75) 7, J, 6 (3 players)
      Hero checks, BB checks, MP3 bets $0.75, Hero calls $0.75, BB folds.

Turn: ($2.25) 9 (2 players)
      Hero checks, MP3 bets $2.25, Hero calls $2.25.

River: ($6.75) 8 (2 players)
      Hero bets $3.75, MP3 raises to $18.00, Hero calls $14.25.

Final Pot: $42.75.
      Results follow: Hero shows a flush, jack high(8 2). MP3 shows a flush, king high(T K). MP3 wins with a flush, king high(T K).

Dit is een wat meer funkyhand... :D Villian speelt 10/4/12/0/3.0/15/2.8/21/4.3/47/21 VPIP/PFR/limp MP/limp fold pfr/agr flop/agr fact flop/agr turn/agr fact turn/agr river/agr fact river./WTSD

Ok de gedachtengang achter deze hand. Normaal fold ik deze hand standaard maar, ik dacht nou wel een read te hebben op deze gozer. Hij speelt minimaal weinig handen.
      Ik complete puur voor de flush. De flop komt en ik check call. Op de turn komt de 9 die mij de flush geeft en ook nog een kans op de straight flush. Ik besluit rustig te spelen (ik zet hem op een set of overcards, mss AK). De river komt. Ik besluit uit te betten, iets meer dan de helft van de pot. Hij reraist mij en gezien zijn agressie op de river en omdat ik ervan overtuigd was dat ik gewonnen had instacall ik.
  • 2 antwoorden
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      Preflop kun je deze hand beter folden. Je zit OOP met een hand waarmee je zelfs als je een flush maakt in de problemen kan komen. In een limped pot zijn mensen meestal geneigd alleen met de nuts broke te gaan, waardoor je als je je flush hit maar weinig actie gaat krijgen van slechter en hogere flushes gaat afbetalen.

Nu je je flushdraw hit op de flop zou ik deze flop donken omdat de nit dit board niet echt zal hitten en de BB vaak ook niks heeft. Ook neem je zo controle over de hand en dit speelt handiger als je hit.

Maar het beste is dus gewoon preflop folden en zoals gespeeld kun je de river ook gerust folden omdat hij niet met minder gaat raisen en ook niet vaak genoeg gaat bluffen.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      En as played wil je zeker raisen op de turn zodat A :spade: en K :spade: betalen en dan krijg je het er goed in tegen setjes, dus je protect ook tegen een pair op het board. Dus as played wil ik het er wel in op de turn.

Op de river zou ik as played weer ch/callen, is dit juist?