Nl2 Qq

• Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Is mijn hand hier goed, ervanuitgaande dat elke K (KQ KJ K10) bijna preflop gaat raisen en een set daar op de flop gaat raisen. Hij heeft dus hoogstwss een flushdraw, en ik heb nog een redraw als het een laag paartje is, en de A :heart: K gaat hij preflop anders spelen en elke andere FD heb ik dominated... Ik flat de flop omdat ik denk anders veel te veel handen weg te jagen die hij op een missed turn zelf gaat donken en ik dan profitabel kan shoven, tegen een overplayed draw + midpair?

(ga er btw vanuit dat villain een unknown is)

PartyGaming - $0.02 NL - Holdem - 6 players
      Hand converted by PokerTracker 3

UTG: $3.16
      Hero (MP): $2.51
      CO: $0.61
      BTN: $1.88
      SB: $2.00
      BB: $3.93

SB posts SB $0.01, BB posts BB $0.02

Pre Flop: ($0.03) Hero has Q:heart: Q:diamond:

UTG calls $0.02, Hero raises to $0.10, fold, fold, fold, fold, UTG calls $0.08

Flop: ($0.23, 2 players) K:heart: 3:heart: 2:heart:
      UTG checks, Hero bets $0.18, UTG raises to $0.50, Hero calls $0.32

Turn: ($1.23, 2 players) 7:spade:
      UTG bets $0.72, Hero raises to $1.91 and is all-in
  • 6 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Hey,

Ik denk dat je teveel zijn hand wil "readen" en verkeerd read. Dit is NL2, dus het feit dat hij preflop limpt/callt wil absoluut niks zeggen. Ook zie ik absoluut niet waarom hij zo een midpair zou spelen. Als je ervan uitgaat dat villain unknown is, Op NL2 spelen niet veel spelers hun flushdraw zo.

Ik zou eerder check behind spelen op de flop: Krijg je een gratis kaart naar de second flush, of kun je een bluff inducen. Door te betten verander je je eigen hand in een bluff. Een K zal hier nog niet opgeven. Al de zwakkere handen behalve de A flushdraw zullen folden.

AS played zou ik folden op de checkraise op de flop. Misschien heeft hij een flushdraw met A, waartegen je voor ligt. Maar hij kan ook al een K hebben, een set, een flush. Allemaal handen waartegen je ver achter loopt.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Ik vind ook dat je reads wel wat fout zijn. Waarom zou een A of haerts de flop niet semibluffen? En je zegt dat een set de flop zou raisen, dat gebeurt toch??

Nja ik denk wel dat ik cbet omdat je value krijgt uit A of haert en miss pockets tussen 55-TT nog een straat... Maar dan fold ik op zijn flopraise.
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Oké sry, foutje in mijn handherinnering tijdens men speech die ik schreef voordien, men hand history liep ff vast en deed het uit het hoofdje :p
      Ik denk dat jullie daar allebei wel nog een goeie line voorstellen, er is iets te vinden voor een cbet flop (bij een passievere speler) en voor een check behind (bij een agressievere speler). Hebben hier andere mensen nog een mening over? :)

Xeno
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Oorspronkelijk gepost door ninjaconsul
      Hey,

Ik denk dat je teveel zijn hand wil "readen" en verkeerd read. Dit is NL2, dus het feit dat hij preflop limpt/callt wil absoluut niks zeggen. Ook zie ik absoluut niet waarom hij zo een midpair zou spelen. Als je ervan uitgaat dat villain unknown is, Op NL2 spelen niet veel spelers hun flushdraw zo.

Ik zou eerder check behind spelen op de flop: Krijg je een gratis kaart naar de second flush, of kun je een bluff inducen. Door te betten verander je je eigen hand in een bluff. Een K zal hier nog niet opgeven. Al de zwakkere handen behalve de A flushdraw zullen folden.

AS played zou ik folden op de checkraise op de flop. Misschien heeft hij een flushdraw met A, waartegen je voor ligt. Maar hij kan ook al een K hebben, een set, een flush. Allemaal handen waartegen je ver achter loopt.
      Ik heb hier nog wel een mening over...maar ik sluit me aan bij wat Ninjaconsul zegt. Als je hier op de flop bet dan krijg je eigenlijk alleen maar actie van betere handen. Een K zal callen en de enige hand die inderdaad nog callt is de A-high FD. Maar dat is een zeer klein deel van zijn range. Dus gewoon behind checken en een turnbet callen om vervolgens de river opnieuw te evalueren.

As played fold ik idd ook op de c/r op de flop. Je gaat hier nooit meer een grote pot winnen, je gaat hier eigenlijk meestal een grote pot verliezen.
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door darko163
      Oorspronkelijk gepost door ninjaconsul
      Hey,

Ik heb hier nog wel een mening over...maar ik sluit me aan bij wat Ninjaconsul zegt. Als je hier op de flop bet dan krijg je eigenlijk alleen maar actie van betere handen. Een K zal callen en de enige hand die inderdaad nog callt is de A-high FD. Maar dat is een zeer klein deel van zijn range. Dus gewoon behind checken en een turnbet callen om vervolgens de river opnieuw te evalueren.

As played fold ik idd ook op de c/r op de flop. Je gaat hier nooit meer een grote pot winnen, je gaat hier eigenlijk meestal een grote pot verliezen.
      Oké, villains te loose inschatten op NL2 :coolface:

Btw, gratz darko sinds wanneer ben je beoordelaar geworden? :)

Xeno
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Yw ;) .

Ik ben nu iets meer dan een week beoordelaar, dus ik ben al heeeeelemaal ingewerkt ;)