Brm

• katjoeng
      katjoeng
      Bronze
      Hallo allemaal,

ik speel nu bijna een week No-Limit bigstackstrategy en mag nu volgens het BRM schema wat daar staat aangegeven een limiet omhoog.

Op de NL2 heb ik 24 tafels tegelijk gespeeld, is het verstandig om dit ook op NL4 te doen?
      Of is het verstandiger dit met minder tafels te doen zodat je nog wat BI achter de hand hebt?

Groeten.
  • 10 antwoorden
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik betwijfel een beetje of er erg veel verschil zit tussen NL2 en NL4, maar aan de andere kant kan het nooit kwaad om eerst 'het water even te voelen' voordat je erin stapt.

Zeker wanneer je naar hogere limieten gaat zou ik gewoon eerst weinig tafels openen en wanneer je merkt dat je het goed aankunt extra tafels openen.

Ben zelf geen multitafeler, maar zo zou ik het doen als ik dat wel was. :D
    • katjoeng
      katjoeng
      Bronze
      Bedankt voor de tip Zeezout :-)

Ik heb op de NL2 alleen gespeeld volgens de SHC en maar weinig handen daarvan afgeweken.
      Op deze limiet heb ik ook helemaal niet aan "reads" gedaan, ik denk ook inderdaad hoe hoger de limiet hoe beter je je tegenstander moet kennen (lezen).

Ik ga het eerst proberen met 6 tafels denk ik.
    • BaggerSmurf
      BaggerSmurf
      Bronze
      Als je vooral nog aan de SHC hebt gehouden zou ik inderdaad gewoon met een tafeltje of 6 gaan spelen nadat je wat nieuwe artikelen hebt gelezen en video's bekeken.

Je haalt in de long run het snelst centjes binnen door zelf zo snel mogelijk beter te worden. En nog belangrijker, het spelletje wordt ook een stuk leuker wanneer je je niet gebonden voelt door een schemaatje ^^.
    • katjoeng
      katjoeng
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BaggerSmurf
      Als je vooral nog aan de SHC hebt gehouden zou ik inderdaad gewoon met een tafeltje of 6 gaan spelen nadat je wat nieuwe artikelen hebt gelezen en video's bekeken.

Je haalt in de long run het snelst centjes binnen door zelf zo snel mogelijk beter te worden. En nog belangrijker, het spelletje wordt ook een stuk leuker wanneer je je niet gebonden voelt door een schemaatje ^^.
      Ga zeker nog alle artikelen die tot mijn beschikking zijn lezen/kijken.
      Moet ook nog de pokertools leren lezen enz... :-)
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      Op de NL2 heb ik 24 tafels tegelijk gespeeld, is het verstandig om dit ook op NL4 te doen?
      Of is het verstandiger dit met minder tafels te doen zodat je nog wat BI achter de hand hebt?

Ik snap niet hoe je in godsnaam zo veel tafels tegelijk kan spelen. Je speelt zo toch alleen maar nuts of geen nuts spel of zie ik dit fout?
    • katjoeng
      katjoeng
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door karatsj

Ik snap niet hoe je in godsnaam zo veel tafels tegelijk kan spelen. Je speelt zo toch alleen maar nuts of geen nuts spel of zie ik dit fout?
      Dat komt omdat ik eigenlijk een programma (TOI) tegen kwam om heel makkelijk meer tafels tegelijk te spelen en voor mij is het op NL2 (FR) voordeliger om meer tafels te spelen als je volgens de SHC wil spelen.
      Daarbij ben ik ook wel een ongeduldig typetje om maar 1 of 2 tafels te spelen, dat gaat me te langzaam...

Om op jouw vraag terug te komen speel ik inderdaad bijna alleen de nuts, maar ben ook al een aantal keer met AA gekraakt.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Om de een of andere reden kon ik op NL2 24-tafelen en winst spelen. Maar kan ik op andere limieten nooit winnen.

Dan maar SNG's begonnen.

Over de BRM-vraag:

Als je meer tafels speelt, dan doe je dit meestal voor je hourly te verhogen. Dit is dus niet om je optimale spel te spelen, maar om de $'s. Daardoor zal je bb/100 (ROI) lager liggen dan als je minder tafels zou spelen!

Een lagere ROI zal er voor zorgen dat je grotere swings zult hebben en dus soms wat last zult hebben van zwaardere downswings en dan is een nittier BRM soms iets beter.
    • katjoeng
      katjoeng
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
      Om de een of andere reden kon ik op NL2 24-tafelen en winst spelen. Maar kan ik op andere limieten nooit winnen.

Dan maar SNG's begonnen.

Over de BRM-vraag:

Als je meer tafels speelt, dan doe je dit meestal voor je hourly te verhogen. Dit is dus niet om je optimale spel te spelen, maar om de $'s. Daardoor zal je bb/100 (ROI) lager liggen dan als je minder tafels zou spelen!

Een lagere ROI zal er voor zorgen dat je grotere swings zult hebben en dus soms wat last zult hebben van zwaardere downswings en dan is een nittier BRM soms iets beter.
      Klopt helemaal, mijn pad is om eerst op de NL2 een beetje mijn bankroll omhoog te halen, want ik heb het gevoel dat je niet echt optimaal je spel kan spelen op deze limiet.
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      speel minder tafels anders ga je nooit van de microstakes afgeraken als je constant gewoon op automatische piloot je kaarten speelt ipv je aanpast aan villains en spots zoekt.
    • katjoeng
      katjoeng
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door noisecore
      speel minder tafels anders ga je nooit van de microstakes afgeraken als je constant gewoon op automatische piloot je kaarten speelt ipv je aanpast aan villains en spots zoekt.
      Klopt, was er inmidels achter dat je geen notes/reads kunt maken omdat je snel weer de volgende handeling moet doen.

Moet ook zeker nog aan het gedeelte van villains en spots gaan werken.

Thanks voor de tip :-)