Winter Million

• djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Hey ik had wel zin in een MTT en kom wat qualifiers tegen voor de winter million, en degene waar ik nu naar kijk, heeft 25PP buy in en de eerste 15 gaan naar de Winter Million Special.

Maar nu komt mijn vraag, wat is de Winter Million Special? Want dat zie ik nergens bij staan. :s_confused:

Het toernooi heet "25 PP Winter Million Special Qualifier Speed NL Hold'em" en begint vanavond om 20:40.
  • 8 antwoorden
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Winter Million Special even gezocht via Events> Regular.
      Staat vanonder.

Heb deze screen:

• RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door djpj1111
      Hey ik had wel zin in een MTT en kom wat qualifiers tegen voor de winter million, en degene waar ik nu naar kijk, heeft 25PP buy in en de eerste 15 gaan naar de Winter Million Special.

Maar nu komt mijn vraag, wat is de Winter Million Special? Want dat zie ik nergens bij staan. :s_confused:

Het toernooi heet "25 PP Winter Million Special Qualifier Speed NL Hold'em" en begint vanavond om 20:40.
      Denk dat die special een sattelite is naar de winter million
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
      Winter Million Special even gezocht via Events> Regular.
      Staat vanonder.

Heb deze screen:

Da's dus de 'gewone' winter million.

Gek genoeg vraagt windows mij of ik PP toesta wijzigingen aan te brengen aan mijn computer... heb ik sinds vandaag. Ik heb eigenlijk alleen het kaartendek veranderd volgens mij, maar weet iemand waarom windows dat vraagt?
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Zal dan zoals Remy zegt een speciale Qualifier zijn en geen speciale WM?

En windows vraagt dat gewoon uit veiligheid. Zodat PP niet ongevraagd dingen zou installeren! ;)
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
      Zal dan zoals Remy zegt een speciale Qualifier zijn en geen speciale WM?

En windows vraagt dat gewoon uit veiligheid. Zodat PP niet ongevraagd dingen zou installeren! ;)
      waarom vraagt ie dat nu opeens wel dan?
    • kastanje57
      kastanje57
      Bronze
      Dat zijn de normale beveiligings instellingen van windows 7 of vista.
      Vervelend is het wel want je moet telkens een keer extra klikken.

technisch gezien zorgt windows er op deze manier voor dat er geen ongeoorloofde wijzigingen aan de systeem directories kunnen worden uitgevoerd.
      Zolang je PP installeert en niets aan de instellingen wijzigt, gebeurt er niets. Zodra je zelf instellingen hebt verandert, wordt je daarna elke keer om een bevestiging gevraagd.
      Deze beveiliging zorgt ervoor dat hackers en andere kwaadwillenden niet de controle over je computer kunnen overnemen.

Eenzelfde verhaal gaat op voor pokertracker, ook daar wordt altijd eerst om een bevestiging gevraagd voor het programma opstart. De postgreSQL database wijzigt immers ook bestanden op de systeem directory.
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kastanje57
      Dat zijn de normale beveiligings instellingen van windows 7 of vista.
      Vervelend is het wel want je moet telkens een keer extra klikken.

technisch gezien zorgt windows er op deze manier voor dat er geen ongeoorloofde wijzigingen aan de systeem directories kunnen worden uitgevoerd.
      Zolang je PP installeert en niets aan de instellingen wijzigt, gebeurt er niets. Zodra je zelf instellingen hebt verandert, wordt je daarna elke keer om een bevestiging gevraagd.
      Deze beveiliging zorgt ervoor dat hackers en andere kwaadwillenden niet de controle over je computer kunnen overnemen.

Eenzelfde verhaal gaat op voor pokertracker, ook daar wordt altijd eerst om een bevestiging gevraagd voor het programma opstart. De postgreSQL database wijzigt immers ook bestanden op de systeem directory.
      Mmm oke bedankt voor de info ;)
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      sjezus wat een gamblers, I've seen some shit man... 5way pots alles. Uiteindelijk all in gegaan met 10 10 en gebeat door 99

Maar het was idd een qualifier voor een satellite, IMO wel je punten waard aangezien deze bijna altijd geld kosten.