Same player ID notification

• W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Hey,

Ik heb een vraagje. Vandaag wil ik m'n broer railen die NL10 aan het spelen was. Hij is nog maar pas begonnen met poker. Terwijl hij thuis aan het spelen is wil ik van bij mij thuis zijn tafel openen om te railen. Toen kreeg ik echter de melding dat ik de tafel niet kan openen omdat er reeds een speler met dezelfde player-id als mezelf aan tafel zit. Ik kan wel gelijk welke andere tafel openen en spelen. Ik schrik me eerst een ongeluk om er me daarna gek over te piekeren hoe dit zou komen. Ik veronderstel dat dit een maatregel is om collusion tegen te gaan wat ik absoluut zeer goed zou vinden. Een detail wat mss niet onbelangrijk is, is dat ik een aantal dagen geleden op mijn account speelde, bij mijn broer thuis. Voor zover ik weet heb ik hiermee niets gedaan wat niet mag. Ligt het daar aan of aan de gemeenschappelijke familienaam en gemeente, ik weet het niet... Ik ben van plan contact op te nemen met support bij 888 maar ik informeer hier alvast eerst.

Greetz
  • 6 antwoorden
    • pmania
      pmania
      Bronze
      ip adres misschien

Zou je even uit kunnen testen als je de beschikking hebt over 2 pc's of iemand anders die zo vriendelijk zou willen zijn, ohw wacht ik weet al een maniertje. Test het zelf wel eventjes met Windows XP mode onder Windows 7. Kijken wat er gebeurt als ik 2x de client op start
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ja is iets belachelijks van 888. Je kan niet met hetzelfde IP dezelfde tafel bekijken, ook al zit niemand eraan.

Ik wil Caroline wel eens railen wanneer ze zit te spelen maar dat gaat dus niet, zelfs al wil je niet aan de tafel zitten.
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Dus als ik het goed begrijp werd mijn account als het ware ook gekoppeld aan het IP adres van mijn broer omdat ik mijn account eens op zijn pc geopend heb? Das idd belachelijk maar aan de andere kant is elk initiatief om poker veiliger te maken positief. Als het dat maar is ben ik gerust gesteld. Ik dacht al dat mijn account ging geblokkeerd worden, ik al mijn geld kwijt was, enz.... Een beetje een post FT-trauma vrees ik.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Er gaat verder niks gebeuren en je account is ook niet gelinked. Het is gewoon dat wanneer je hetzelfde IP hebt je niet op dezelfde tafel kan (ook niet railen). Wanneer jij ergens anders inlogt kun je wel op dezelfde tafel, vraag is alleen hoe slim dat is in verband met collusion
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Maar dat is het nu net, ik zat gisteren thuis en m'n broer die zat bij hem thuis. Daar ligt 5km tss, hoe kunnen we dan hetzelfde ip hebben?
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Geen idee, heb ik over gelezen dan. Vind het nogal vreemd dan idd, stuur anders eens een mail naar support.