Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

$3.5 45mans - 66

• droemoek010
      droemoek010
      Bronze
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $300(BB) Replayer
      SB ($7,017)
      BB ($1,320)
      UTG ($9,533)
      UTG+1 ($3,854)
      UTG+2 ($3,198)
      MP1 ($3,280)
      Hero ($4,916)
      CO ($1,515)
      BTN ($1,875)

Dealt to Hero 6:club: 6:diamond:

fold, fold, fold, MP1 raises to $600, Hero raises to $4,891 (AI), fold, fold, fold, BB calls $995 (AI), MP1 calls $2,655 (AI)

FLOP ($8,180) 3:club: 5:heart: A:spade:

TURN ($8,180) 3:club: 5:heart: A:spade: 6:spade:

RIVER ($8,180) 3:club: 5:heart: A:spade: 6:spade: J:club:

BB shows 8:heart: Q:heart:
      (Pre 28%, Flop 17.2%, Turn 0.0%)

MP1 shows T:club: T:diamond:
      (Pre 55%, Flop 71.4%, Turn 4.8%)

Hero shows 6:club: 6:diamond:
      (Pre 17%, Flop 11.4%, Turn 95.2%)

Hero wins $8,180

Villain speelt 19/14 over 118 handen met een CO raise van 22%. Na het reviewen denk ik dat het hier een fold is aangezien hij met 11bb slechts minraised en niet pushed gezien ook de BB nog maar +-3bb overhoud, lijkt er dus op dat hij een shove wilt?
  • 1 antwoord
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Hi droemoek010,

Welkom op het forum, en specifiek op het handjudgegedeelte.

Villain heeft maar 11bb's, en raised, de kans dat hij op jouw push gaat folden lijkt me dus niet erg groot. Met 66 lig je alleen maar voor als je tegenstander een heel bizarre range heeft, tegen 44+, A2s+, K7s+, Q9s+, JTs, A5o+, K9o+, QTo+ heb je een coinflip, en die range is al veel te loose.

Het probleem is echter nog veel groter dan dit, als MP1 gefold had, had je dan gepushed?

Het antwoord dat ik zou willen krijgen op die vraag is "nee". Je hebt meer dan 16bb's, en dan al 66 all in shoven is heel erg loose. Een push zal niet beter worden als er nog een speler voor je raised. Immers, als iemand raised, heeft hij vrijwel altijd een veel betere hand dan als iemand nog niet aan de beurt is geweest.

Het is heel goed dat je deze hand gepost is, want dit is een erg grote fout. Ik doe dit niet om te beledigen ofzo, ik probeer je vraag gewoon in alle eerlijkheid te beantwoorden.

Ik kan dan ook niet anders dan dit advies geven, ik zou voorlopig even stoppen met het spelen van poker, en puur te concentreren op leren (lezen, coachings volgen, berekeningen maken). Het is niet erg waarschijnlijk dat spelers die dit soort fouten maken profitabel kunnen spelen op de lange termijn.

Ik hoop dat je iets met mijn advies kan, het is goed bedoeld advies om te zorgen dat je niet je roll kwijtraakt omdat je simpelweg veel te weinig basiskennis over sng's hebt om winnend te kunnen spelen.