Topset op 3 club board

• oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Ik speel normaal Nl50 maar heb de laatste dagen 2 keer gespeeld op en vind het wel leuk dus ik denk dat ik wel vaker handjes ga posten de komende tijd.

Wat doe ik hier? als ik bet moet ik broke gaan ook als er geraised wordt aangezien ik er dan gewoon de odds voor heb niet? En als ik check/call ga ik toch sowieso de turn all in gezet worden als ik niet improve en als hij een flush heeft. En als ik zelf bet kan ik nog wel een flush reppen dus veronderstel ik dat ik hier bet/broke moet spelen?

Grabbed by Holdem Manager
      PL Omaha $0.10(BB) Replayer
      SB ($3.64)
      Hero ($10.53)
      UTG ($17.57)
      UTG+1 ($10)
      CO ($10.47)
      BTN ($17.37)

Dealt to Hero A:spade: K:spade: A:heart: J:spade:

fold, UTG+1 raises to $0.35, CO calls $0.35, fold, SB calls $0.30, Hero raises to $1.75, UTG+1 calls $1.40, fold, SB calls $1.40

FLOP ($5.60) 2:club: 3:club: A:club:
  • 1 antwoord
    • Marple08
      Marple08
      Bronze
      Als je bet ben je idd commited. Als ie je all in zet heb je ongeveer 27% pot odds (bij een halve pot bet) terwijl je tegen random twee klaveren 34% equity hebt.

De vraag is dan nog even hoeveel je moet betten. Ik denk dat je het beste pot kunt betten en dan any turn shove. Maar maakt op zich ook niet zo heel veel uit. Maar als je minder bet heb je op de turn geen odds meer tegen de flush.