Wanneer een limiet hoger spelen?

• 100Alexandra
      100Alexandra
      Bronze
      Hi allemaal,

Ik speel al een hele tijd sng fullring 3$ op 888poker. Na wat worstelingen gaat het wonderbaarlijk goed en kom nu 65% in te money. Erg confortabel zo. Zal ook wel een iets upswing zijn wat meetelt maar ook mijn skils die groeiende zijn. Hoe potjes zou ik moeten spelen om een goede overstap te maken naar de volgende limiet? Al eens geprobeerd kom wel goed mee ook itm maar het is wel lastiger. Ben bij PS 2 mnd geleden al goud geweest. vorige mnd niet 14 punten te weinig. Te veel in de articelen bezig en video's. Deze mnd dan maar weer.
      Bankroll is nu +_ 300$ en op full tillt nog 150$ tel ik niet mee. Dus groot genoeg lijkt mij.
      Dus wie kan mij raad geven over deze vraag.
  • 2 antwoorden
    • Nagger82
      Nagger82
      Bronze
      Hallo,

65% itm in een gewone fullring STT is massive upswing. Het gemiddelde bij winnende spelers ligt rond de 40%.

Dit houdt een upmove echter niet tegen. Met een 300$ roll kun je gerust de 6$ Sng's spelen (als die er zijn). Kies geen limiet hoger want dan heb je te weinig buyins om kleine downswing te overleven en da's niet goed voor je mindset.

!! Stel ook op voorhand een downmove limiet in waar je je comfy bij voelt. Bijvoorbeeld : 150$. Dan geef je jezelf een marge van 25 buyins op je nieuwe limiet (als dat 6$ mocht zijn). Te vroeg downmoven heeft ook geen zin volgens mij, je moet jezelf een goede kans geven.

Wees niet ontgoocheld als je terug moet moet downmoven, ik heb het al heel vaak gehad en heb ook een roll van 50$ opgebouwd naar 3000$. voor de 6$ naar 11$ limiet heb ik drie keer weer moeten downmoven eer ik steady 11$ kon doorgrinden naar volgende limiet.

Veel succes en gl

Nagger
    • 100Alexandra
      100Alexandra
      Bronze
      Ok bedankt voor je antwoordt. Zal ik eens gaan serieus gaan proberen. Wordt dan sng 5$ + 50ct ipv de 2,50$ +40ct is dan ook beter qua rake/winst verhouding.