landennaam achter nickname

• laiktoerees
      laiktoerees
      Bronze
      Achter de nickname van bijna alle spelers zie je het land waar de speler vandaan komt.
      Echter,bij sommigen zie je alleen () of een fantasienaam.Ik heb heel de pokerstars lobby afgestruind maar kan nergens vinden waar dit kan worden veranderd.

Weet iemand dit ???
  • 6 antwoorden
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door laiktoerees
      Weet iemand dit ???
      ja :coolface:
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Was ik ook benieuwd naar.
      Eerst had je stad en toen kon je gwn wat randoms inzetten. Had ik zelf ook gedaan. Maar zou niet weten hoe dat nu moet
    • Markenator
      Markenator
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DonBartos
      Eerst had je stad en toen kon je gwn wat randoms inzetten. Had ik zelf ook gedaan. Maar zou niet weten hoe dat nu moet
      Kan ook niet meer. Bij de spelers waar () achter hun naam staat zijn op sitout (mijn ervaringen) En een fantasynaam ipv het land waar diegene vandaan komt heb ik nog nooit gezien.
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Markenator
      Kan ook niet meer. Bij de spelers waar () achter hun naam staat zijn op sitout (mijn ervaringen) En een fantasynaam ipv het land waar diegene vandaan komt heb ik nog nooit gezien.
      gaat dus wel...alleen ga je problemen krijgen bij eventuele uitbetalingen.
      Account--->change account---->change mailing address

Daar geef je uiteraard een fantasie adres in.
      Maar zoals ik al zei, dit kan tegen je werken bij een eventuele cashout :D
    • Markenator
      Markenator
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Amnesia85
      Oorspronkelijk gepost door Markenator
      gaat dus wel...alleen ga je problemen krijgen bij eventuele uitbetalingen.
      Account--->change account---->change mailing address

Daar geef je uiteraard een fantasie adres in.
      Maar zoals ik al zei, dit kan tegen je werken bij een eventuele cashout :D
      Nee want je land kan je niet wijzigen, wel je plaats, maar die krijg je niet te zien als je met je muis over de nickname gaat
    • laiktoerees
      laiktoerees
      Bronze
      ja :coolface: [/quote]Haha droog heur.

Ik denk niet dat het kan.Bedankt voor de reacties