Oke. Ik wil gewoon ff cashen. Eventjes wat coupures uit de automaat kunnen trekken, voila!

Nu begint er eerst een berichtje te verschijnen dat ik kontact moet opnemen met de customer service. Als ik een kont-act wil, dan ga ik gdvrdmm wel naar de Chip&Dales!

Uiteindelijk lukt het me (don't ask me how) en vervolgens blijft mijn cash-out doodleuk anderhalve week in de wacht staan. Vervolgens nog maar eens geprobeerd, maar nu lopen ze te verkondigen dat mijn IBAN niet correct is. (DAT IS IE WEL!!!)

Heeft het misschien, wellicht, mogelijkerwijs te maken met het feit dat ik nog nooit iets heb gestort op Poker770? (Ja, ik ben goed. Ik roll gewoon met free bonus money. Duh!)

En nou op met die knaken, want anders kan ik de poetsvrouw niet lappen (Woordgrapje, duh!)

ps: Ik vind Poker770 echt een enorme zuig-room.
-Ik wil graag mijn notes kunnen finishen voordat er elders tafelactie plaats vindt.
-Uitbetalingssysteem vd Step SnG's klopt niet t.o.v. rake.
-Niks is duidelijk!
-En tief op met die aankondigingen linksboven in mijn scherm! Ik doe toch niet mee met de Super-Mega-Mon-$1k GTD-6max-DEEP-Semi-sub-satelite-final ... Want ik zit te cashgamen ja!