Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Ook even voorstellen..

• michel2311
      michel2311
      Bronze
      Zo zal me ook even voorstellen. Kom uit het Zuiden des lands en ben 30+ speel al een tijdje poker vooral met speelgeld. Nu sinds een tijdje met real cash begonnen op Party na een dipje, stevig verlies in eerste sessie, begin ik langzaam maar zeker uit het dal te kruipen en sta weer minimaal in de plus. Speel nu microstakes NL maar hoop snel door te groeien naar de lowstakes. Hoop hier nog van alles te leren dus zal me in het begin niet veel laten horen maar misschien veranderd dat als ik wat meer van het spelletje af weet.

Alvast een vraagje misschien weten jullie antwoord ;)
      Ik wil misschien eens een MTT freeroll gaan spelen maar weet eigenlijk niet hoelang zo'n toernooi kan duren (ervan uit gaand dat je aan de finale tafel komt natuurlijk :D ). Is er iemand die daar iets vanaf weet. Het zijn overigens bijna allemaal toernooien met 2000+ deelnemers. En ik ga er niet vanuit dat ik aan de finale tafel kom maar wil het gewoon eens meemaken.
  • 7 antwoorden
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Welkom! :D
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Hallo en welkom 30 plusser. :D
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Michel,

Welkom in de community, leuk dat je je toch even voorstelt. Aarzel echt niet om actief te blijven en je vragen te stellen. Juist dan zul je het spelletje sneller doorhebben :s_cool:

De duurt van zo'n toernooi kan nogal verschillen, afhankelijk van factoren zoals het aantal deelnemers, maar ook bijvoorbeeld hoe snel de blinds omhoog gaan.

Wanneer je wilt kun je binnenkort gewoon eens proeven en een gevoel krijgen voor de duur door mee te spelen in een van onze dagelijkse freerolls voor onze spelers. Doordat deze speciaal voor onze leden zijn, zijn er vaak een stuk minder deelnemers en is het toernooi dus ook sneller voorbij.

Een overzicht van onze freerolls vind je hier:
      . (let op, om mee te spelen moet je account bij die room wel via ons zijn aangemaakt, zodat alleen onze leden kunnen meespelen)

Groetjes,
      rene
    • michel2311
      michel2311
      Bronze
      Ik straks eens mee gaan doen op Betfair. Mijn startcapitaal is onderweg dus heb ik mooi nog wat tijd om me in te lezen. Ga vanavond ook eens kijken bij de coachingsessie dus het moet eigenlijk helemaal goed komen.
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      Welkom :) Hoop dat je maar veel mag leren en veel plezier!
    • michel2311
      michel2311
      Bronze
      Nou gisteren dus een coaching sessie bijgewoond en vandaag mijn $30 gekregen op Betfair en gelijk maar aan de slag. Na een tighte sessie mijn buy-in van $4 na ongeveer 120 handjes ruim verdubbelt dus het begin is gewoon goed. Zal me nu eens gaan verdiepen in de bronzen documenten.

Erg goede site hier met zeer veel bruikbare informatie en tips!!! :s_biggrin:
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      Goed zo :)

Blijf lekker gefocussed spelen en als je een keer verliest, analyseer de handen. En gewoon weer verder leren en vooral spelen. Want door te spelen leer je ook veel.