Nl 100 54s

• nonnemingere
      nonnemingere
      Bronze
      [Preflop: Hero is MP3 with 5:diamond: , 4:diamond:
      UTG+1 folds, UTG+2 calls $1 MP1 calls $1, MP2 folds, Hero calls $1, 3 folds, BB checks.

Flop: ($4.50) 3:diamond: , 5:spade: , 6:diamond: (4 players)
      BB checks, UTG+2 checks, MP1 bets $1, Hero raises to $4, BB folds, UTG+2 calls $4, MP1 calls $3

Turn: ($16.50) 5:club: (3 players)
      UTG+2 checks, MP1 bets $2, Hero raises to $10, UTG+2 folds, MP1 calls $8.

River: ($36.50) Q:heart: (2 players)
      MP1 checks, Hero checks.

Nog geen stats van villain, is de check/behind hier te tight?
      Het voelde raar.
  • 6 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Ik valuebet de river hier.
      No need to be worried that hij een FH of een geflopte straat heeft.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      bet/call op de turn is geen bijzonder sterke line. een oevrpaar is hier het meest waarschijnlijk. Nadat hij de river naar je toe checkt zet ik hem op een range van 33,66,77,88,99 een flushdraw en A6 je ligt ver voor op zijn range dus moet je hier valuebetten. Ook is het goed voor je image om vaker te valuebetten dat alleen met de ultime nuts omdat je dan minder makkelijk te readen word.
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Ja je had hier een valuebet moeten doen. Je ligt hier zeker voor. Al denk ik wel dat hij je raise niet zal callen. Aas hoge flush draw of overpair ligt in de lijn der verwachting...
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharkking89
      Ik valuebet de river hier.
      No need to be worried that hij een FH of een geflopte straat heeft.
      idd hij kan evengoed een TT achtige hand hebben die hij niet kan wegleggen
      bet halve pot ofzo

groeten
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      Hier kunt ge inderdaad bet/folden.
      Genoeg handen in zijn range, dat veelal bestaat uit pocket pairs, dat u kan callen. Als hij nog raiset, dan is het logisch dat uw trisje het niet meer waard is.

Nu, op NL100 is een checkbehind al iets meer gewenst dan op lagere limieten, gezien villains die river al eens vaker check/raisen en ook vaker slechter handen durven wegleggen dan op lagere limieten. Desondanks, hier bet ik nog steeds halfpot, maar een checkbehind mag best als ge u niet zeker voelt. :)
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      UTG+2 heeft overpair of AK of zo maar die fold op de turn. Gezien de zeer zwakke bet gevolgd door droge call op de flop kan het bijna niet missen dat MP1 een draw heeft. Dat ie dan op de turn niet checked maar weer een blockbet doet is wel iets verdachter, je zou 'em gaan verdenken van slowplay, maar dat zou wel heel fout zijn op zo'n gevaarlijke board. Daarom denk ik vrij zeker te zijn dat MP1 hier een draw heeft en aangezien hij niks hit op de turn en de river lijkt een valuebet op de river me prima. Per slot van rekening heb je nog altijd trips. Ik zou er op de river gewoon $20 ingooien.