2de startkapitaal

• daanvdw
      daanvdw
      Bronze
      gisteren ontving ik een mail ivm een tweede startkapitaal die ik kan ontvangen op Titan. Ik had daar reeds een account, dus stuurde ik naar het titan support om te vragen of zij mijn account wilden tracken met de bonuscode PS50.

Nu reageerden zij dat dit mogelijk is. Maar is het dan als nog mogelijk om daar mijn tweede stratkapitaal te ontvangen als ik zo mijn account kan retracken?
  • 15 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Daan,

Een interessant geval :)
      Normaal gesproken is het niet mogelijk om je account nog te laten koppelen dus dit is een beetje een apart geval. Dus het is een beetje afhankelijk van wat Titan Poker precies met je afgesproken hebt.

1) Als je een nieuwe account mag aanmaken, dan is het atnwoord eenvoudig: JA.
      Je kunt dan namelijk via de link in de e-mail en de bonuscode PS50 een nieuwe account aanmaken en dan ontvang je gewoon het extra startkapitaal.

2) Wanneer je bestaande, inactieve account gekoppeld wordt, dan durf ik niet te garanderen dat Titan Poker onze overboeking accepteert. Misschien kun je nog even ter bevestiging vragen aan de support of je het $50 startkapitaal dan ook kunt ontvangen (en deze conversatie als backup even opslaan).

Laat even weten in welke situatie (1 of 2) je je bevindt :s_cool:
    • daanvdw
      daanvdw
      Bronze
      ik heb nog een mail gestuurd naar het support of het daarmee mogelijk is om de 50$ te ontvangen. ik laat jullie zo snel mogelijk iets weten ;)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Ok perfct!

Stuur, zodra je antwoord hebt, ook even een ticket naar onze support. Dan zien we direct dat je antwoord van Titan binnen is
    • daanvdw
      daanvdw
      Bronze
      Geachte Daan,

bedankt voor je emailbericht.

Naar aanleiding van ons gesprek het volgende:
      om je bonus te krijgen zul je contact moeten opnemen met je affiliate ps50.

Mocht je nog verdere vragen hebben kun je ons ten aller tijde bereiken.

Met vriendelijke groet,
      Martin
      Titan Poker
      Klantendienst
    • daanvdw
      daanvdw
      Bronze
      mijn account is ondertussen al getracked met de code PS50. nu wachten op de storting? (situatie 2 dus)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Heyhey

Ik heb je account even bekeken en het ziet er goed uit :s_cool:
      De overboeking is nu inmiddels onderweg naar Titan Poker. Hopelijk is de account goed gekoppeld en accepteert Titan de overboeking gewoon.
    • daanvdw
      daanvdw
      Bronze
      k dan hoef ik geen ticket meer te openen? je hebt alle info omtrent de retracking?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Voorlopig inderdaad niet!
      Laat hier even weten of alles goed gegaan is over twee dagen. Mocht het toch fout lopen, maak dan ook even een ticket aan zodat een van ons direct je profiel even kan bekijken om te zien wat er mis is in dat geval.
    • daanvdw
      daanvdw
      Bronze
      startkapitaal is goed ontvangen, nog eens bedankt ;)
    • Umag0n
      Umag0n
      Bronze
      Ik ben jaloers, ben al vrij lang lid. Maar nog nooit een 2e startkapitaal gehad :( (
    • JinEX
      JinEX
      Bronze
      vandaag een email gehad voor Titan Poker :D
    • daanvdw
      daanvdw
      Bronze
      ben begonnen met nl2 BSS SH te spelen. ik moet zeggen het niveau van de spelers is zeer hoog. bijna altijd 3 regs aan tafel met stats 25/22, die actief restealen en agressief in positie spelen. vooral voor nl2 heb ik op geen enkele room zo veel goeie spelers gezien. ik veronderstel dat de fish aan de beginner tafels zitten...
    • Pokerflip66
      Pokerflip66
      Bronze
      worden de 2e startkapitalen random uitgereikt of moet je ergens aan voldoen? ?(
    • daanvdw
      daanvdw
      Bronze
      heb ondertussen al een 3de of 4 startkapitaal ontvangen :D

random veronderstel ik, krijg deze altijd per mail.
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Pokerflip66
      worden de 2e startkapitalen random uitgereikt of moet je ergens aan voldoen? ?(
      ik kreeg het mijne toen ik een maand of 2 niet meer pokerde. Ik denk dat ze wouden dat ik weer eens wat ging raken voor hun. :D