30man, AQo, BB

• wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Mijn call pre? Beter squeze?
      Mijn flop bet is veel te klein.
      Op turn, ga ervanuit dat villain hier gecalled heeft met flushdraw, niet gehit, dus wil ik betten? En naar hoeveel?
      Ik shove hier, omdat als ik hier naar 1k raise, moet ik zijn shove ook callen. Dus 1k raisen of shoven, is er een verschil?
      Maar misschien had ik beter gecheck/fold op de turn, aangezien er wel wat straight afgemaakt zijn. Of villain ook nogwel eens Kx broadway achtige hand kan hebben.

No Limit Holdem Tournament
      OnGame
      7 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG (2,250)
      UTG+1 (1,218)
      MP (2,070)
      CO (1,495)
      BTN (2,575)
      SB (2,310)
      HERO with A :heart: Q :club: (3,082)

Blinds: 25/50

Pre-Flop: (75, 7 players)
      UTG calls 50, UTG+1 calls 50, MP raises to 150, 1 fold, BTN calls 150, 1 fold, HERO calls 150, UTG calls 150, UTG+1 calls 150

Flop: 9:diamond: Q:diamond: 4:spade: (925, 5 players)
      HERO bets 350, 3 folds, BTN calls 350

Turn: K:spade: (1,625, 2 players)
      DUMBASS goes all-in 2,582, BTN goes all-in 2,075
  • 3 antwoorden
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Preflop zou ik hier nooit 3betten, AK flat ik hier zelfs.
      Het is zelfs de vraag of een fold niet beter is, omdat je met zoveel spelers zit dat je flink wat moet floppen om het er goed in te krijgen. (Axx is bijvoorbeeld lang niet altijd de nuts). Maar ik denk dat een call nog wel net kan, AJ fold ik wel vrij snel.

Flopbet is inderdaad wat klein. Op zich is klein betten prima over het algemeen, maar niet op zo'n drawheavy board. Overigens, als je stats hebt, zou ik hier naar c-bet of fold-to-cbet kijken en dan beslissen of een check-raise niet beter is. (Hoge fold-to-cbet > fold veel, dus liever laten bluffen, hoge cbet% > bet zelf veel dus check raise vaak prima).

Ik zou de turn normaal gesproken checken, je krijgt denk ik niet uit veel handen value, behalve flushdraws. Er zitten inderdaad wel wat Kx en JT combo's in zijn range.
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Thx, ja natuurlijk screwed met JT. :facepalm:
      Das goed om te horen dat een fold pre ook nog niet zo slecht is.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Silver
      Hi,

Ik fold dit gewoon preflop, Aq uit positie krijg ik altijd een beetje kriebels van, enthousiast word ik iig niet.

Op de flop vind ik een c/r ook beter, als dan alleen maar checks volgen en de turn is een K, dan c/f ik vervolgens alsnog 'gewoon' op de turn. De flop is zeer drawy en ik wil hier het liefst all in op de flop of helemaal niet meespelen. Maar goed, ik speel dit uberhaupt liever niet, dus preflop gaat dit vlug de muck in. AK call ik wel, speelt veel beter tegen AT+ of AJ+ range van openraiser en is veel makkelijker speelbaar. Als je bewijs voor die laatste stelling zoekt, zie de turn van de door jou geposte hand ;) .