10NL callen, raisen of folden?

• martijnde666
      martijnde666
      Platinum
      Moet ik deze hand op de river callen, raisen of folden?
      Was tegen een 25-10-2 speler, hij heeft hier altijd een A vast, maar moetst ik van AA uitgaan?

[converted_hand][hand_history]Pacific, $0.05/$0.10 No Limit Hold'em Cash, 8 Players

CO: $29.43 (294.3 bb)
      Hero (BTN): $14.35 (143.5 bb)
      SB: $10 (100 bb)
      BB: $10 (100 bb)
      MP1: $15.20 (152 bb)
      MP2: $4 (40 bb)
      MP3: $2 (20 bb)
      UTG+2: $10 (100 bb)

Preflop: Hero is BTN with K:heart: K:spade:
      4 folds, CO raises to $0.40, Hero raises to $1.01, 2 folds, CO calls $0.61

Flop: ($2.17) K:club: 4:spade: 9:spade: (2 players)
      CO checks, Hero bets $2.17, CO calls $2.17

Turn: ($6.51) A:diamond: (2 players)
      CO bets $5.30, Hero calls $5.30

River: ($17.11) 5:club: (2 players)
      CO bets $6.31, Hero calls $5.87

[COLOR=silver][spoil]Results: $28.85 pot ($1.44 rake)Final Board: K:club: 4:spade: 9:spade: A:diamond: 5:club: CO showed A:heart: A:spade: and won $27.41 ($13.06 net)Hero showed K:heart: K:spade: and lost (-$14.35 net)[/COLOR]
  • 6 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      aha je speelt terug NLHE? :D

Preflop maak ik het gewoon 1.2$ voor value obv.

Als je de flop zo groot bet ga ik ervan uit dat hij een vrij grote WTSD heeft of weinig fold op cbetsin3bet pots... Of dus een fish is :) . Tegen en goede speler maak ik het wel ietsje kleiner , je krijgt het er toch wel in.

Op de turn gaat hij opeens donken, easy call om zijn bluffs erin te houden

Op de river zet hij jou allin dus je kunt niet raisen maar het is natuurlijk een easy call... AK zijn al meer combo's
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Op de river zet hij jou allin dus je kunt niet raisen maar het is natuurlijk een easy call...

+1, hier zou ik zelfs geen fold overwegen. Als ik nog over zou hebben op de river, raise ik.
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist

Preflop maak ik het gewoon 1.2$ voor value obv.

Als je de flop zo groot bet ga ik ervan uit dat hij een vrij grote WTSD heeft of weinig fold op cbetsin3bet pots... Of dus een fish is :) . Tegen en goede speler maak ik het wel ietsje kleiner , je krijgt het er toch wel in.

Op de turn gaat hij opeens donken, easy call om zijn bluffs erin te houden

Op de river zet hij jou allin dus je kunt niet raisen maar het is natuurlijk een easy call... AK zijn al meer combo's
      + 1

pf 1.20 raisen. 1.01 snap ik niet? flop rond de 2 betten. turn inderdaad call om bluffs erin te houden (al is zijn range hier wel vrij smal nadat hij je 3bet pf called: 1010+ , aqs+ zoeits?). river is snapcall. de enige hand die je beat is AA..
    • martijnde666
      martijnde666
      Platinum
      TNX voor jullie reacties,

Zeker weer terug op NLHE, blijft een mooi spel als de mindset maar goed is :)
      Bleef na deze hand gelukkig goed mn A game spelen en deze BI heb ik 100 handen later weer teruggepakt :)

Dat is de grootste les geweest, deze beats nemen en op dezelfde weg doorgaan.

Geeft me het gevoel dat ik niets echt fout heb gedaan (alleen qua betsising)

Hier moet ik dus aan werken omdat mn 3bet percentage te laag is en ik 3bet dus te klein.

AA ging zeker door mn hoofd, maar ik dacht en hoopte op AT t/m AQ omdat ie me preflop niet heeft geraisd.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Preflop moet je groter raisen ,
      Flop moet je kleiner betten (tenzij je weet dat ie potbets licht callt ,dan is het prima)
      Als hij op de turn bet zou ik ook gewoon ai gaan eigl , je hebt nog 6 effectief left in een 18 pot , en hij donkt zelf de turn.
      Ax legt ie nooit meer weg , flushdraws legt ie nooit meer weg , 2p legt ie nooit meer weg , ...
    • martijnde666
      martijnde666
      Platinum
      TNX man, potbet is nog een beetje gewoonte van mn PLO uitstapje :)
      Merk aan betsising en angst voor setjes dat ik even de knop om moet zetten van PLO naar NLHE.