Backing/stacking lange termijn

• Freek1
      Freek1
      Basic
      Hallo Pokerstragy-leden,

Zoals reeds vermeld in mijn voorsteltopics wil ik spelers gaan backen om online MTT's voor me te gaan grinden.

De redenen heb ik ook al aangegeven in mijn topics (Freek1 nieuw voorsteltopic en Backing aanbod).

Hieronder heb ik vermeld wat ik te bieden heb en heb ik wat richtlijnen opgenomen.

- De speler kan kiezen of hij 25 of 50 MTT´s per week wilt spelen.
      - Ik zal de te spelen MTT´s selecteren.
      - Op maandagen na 17.00 uur zal ik steeds het MTT-bedrag voor 1 week overboeken (dus voor 25 of 50 MTT's). Dit bedrag is afhankelijk van de door mij geselecteerde MTT'S.
      - De speler dient de maandag erna voor 17.00 uur het bedrag (eerst buy in terug en daarna verdeling 50/50) over te boeken naar mijn account.
      - Het betreft een periode van minimaal 3 maanden aaneengesloten waarin de eerste week een proefperiode is.
      - Besluit de speler binnen 3 maanden (na de eerste week) te stoppen moeten de buy-ins van de gespeelde MTT's aan mij worden teruggestort.
      - Uiteraard kan het wel eens voorkomen dat iemand niet zijn volledige schema kan spelen. Hier komen we dan wel uit.
      - Wellicht een overzicht in excel (voor mij) met de resultaten en een topic op Pokerstrategy met de voortgang.

Bij aanmelding zou ik graag jullie nickname weten, link OPR, de site waarop je speelt en de dagen en tijden die je kunt spelen (kan uiteraard wel eens afwijken).

Na 2 weken zal ik aangeven wie ik wil laten spelen. Het kan zijn dat ik in de tussentijd al reageer op aanmeldingen in dit topic of via privébericht.

@TimPS: hoop dat dit de juiste plek is voor dit topic ;)

Groet,
      Freek
  • 4 antwoorden
    • upsssssss
      upsssssss
      Bronze
      Bijna goed. Je maakt vorderingen:D Dit had je beter in backdeals, staking & swaps kunnen zetten ipv pokerblogs.
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Puur uit nieuwsgierigheid.
      Maar wat voor MTTs verwacht je dat de stakee speelt?
      $0-$10;$10-$50;$50-$250

Zelf kan ik niet voldoen aan eis van 25-50 MTTs per week.
      Als je een gokje wil wagen, mag je me wel staken voor 4 $50-$250 Omaha MTT per week :P :facepalm:
    • Champi888
      Champi888
      Silver
      Zou idd willen weten welke buyins je dan denkt.
      Als ik het dus goed begrijp is het elke week afrekenen en begint de staking opnieuw, er is dus geen makeup?
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      ik ben zelf niet geïnteresseerd, maar ik vraag me wel af wat er gebeurt als de stakee geen winst behaalt, moet hij dan nog steeds het volledige bedrag aan BI's terugbetalen voor maandag 17:00? Staat niet in je uitleg.