Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Bembere 18mans SNG

• bembere
      bembere
      Bronze
      Na enige tijd actief te zijn op pokerstrategy , heb ik toch maar besloten om mijn grote voorbeeld te volgen (bollebeertje) en een blog te beginnen.
      :club: Iets over mijzelf :club:

Ik ben Daniel 18 jaren oud en kom uit Hilversum ik studeer( studeren is een groot woord meer aanwezig zijn) middelbare hotelschool in Amersfoort en Ik train ongeveer z`n 4x per week voor kickboxen.

:heart: Hoe ben ik bij het poker gekomen :heart:
      Tsja mijn inleiding is eigenlijk een beetje het zelfde als die van bollebeertje , ik ben denk ik 2 jaar geleden begonnen met pokeren... thuis spelen met me ouders en toen vond ik het wel leuk, en heb ik stiekem op everest een account aangemaakt. ik weet nog wel heel goed dat je daar altijd onbeperkt je chips kon aanvullen dus ik ging aan tafel all in.. verloor .. bijtanken.. en dan had je ooit is met een keer mazzel 10k chips , dan ging ik voor me gedachte wat serieuzer spelen maar was het na 10 handen weer allemaal kwijt
      Toen kwamen er wat klasgenoten en die vertelde dat ze op partypoker 10 dollar hadden gestort en daar de freerolls crushde. Ik wilde dat ook wel doen maar vond het zonde om daar geld in te steken.

:spade:D e eerste stappen van het online pokeren :spade: