Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Bembere 18mans SNG

• bembere
      bembere
      Bronze
      Na enige tijd actief te zijn op pokerstrategy , heb ik toch maar besloten om mijn grote voorbeeld te volgen (bollebeertje) en een blog te beginnen.
      :club: Iets over mijzelf :club:

Ik ben Daniel 18 jaren oud en kom uit Hilversum ik studeer( studeren is een groot woord meer aanwezig zijn) middelbare hotelschool in Amersfoort en Ik train ongeveer z`n 4x per week voor kickboxen.

:heart: Hoe ben ik bij het poker gekomen :heart:
      Tsja mijn inleiding is eigenlijk een beetje het zelfde als die van bollebeertje , ik ben denk ik 2 jaar geleden begonnen met pokeren... thuis spelen met me ouders en toen vond ik het wel leuk, en heb ik stiekem op everest een account aangemaakt. ik weet nog wel heel goed dat je daar altijd onbeperkt je chips kon aanvullen dus ik ging aan tafel all in.. verloor .. bijtanken.. en dan had je ooit is met een keer mazzel 10k chips , dan ging ik voor me gedachte wat serieuzer spelen maar was het na 10 handen weer allemaal kwijt
      Toen kwamen er wat klasgenoten en die vertelde dat ze op partypoker 10 dollar hadden gestort en daar de freerolls crushde. Ik wilde dat ook wel doen maar vond het zonde om daar geld in te steken.

:spade:D e eerste stappen van het online pokeren :spade:

Daarna kwamen ik en bollebeertje samen terecht op fulltiltpoker waar zonder enige ervaring(luckboxen) wel hier en daar wat shipte in de R.O.D toernooien wat voor mij heeft geresulteerd in $ 200 winst zo ongeveer denk ik. Toen hield ik me echt niet aan een BRM , gewoon op een zaterdag avond kratje bier samen wat gestort en spelen maar. Totdat blackfriday kwam en de rest dat daarop volgde.. ik was nooit z`n fan van pokerstars vond het onoverzichtelijk ect ect .. maar ik wilde toch wel graag pokeren en ging toch maar pokeren op pokerstars.. na een paar keer iets gestort te hebben broke gegaan. Ben ik ook van de cashgames afgestapt en naar de 18mans SNG overgestapt.. ik speel momenenteel de 3.5..

Doelstellingen

:diamond: de 3.5 beate en upmoven naar de 7.. en wat nog volgen mag-
      :diamond: nog wat kilo`s AFVALLEN
      :diamond: Meer artikelen lezen
      :diamond: Coachings gaan volgen
      :diamond: Veel plezier aan het spel beleven

Hier een grafiekje van mijn gespeelde SNG :f_cool:

• 27 antwoorden
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Erg nette grafiek, en veel succes verder! :D
    • Bollebeertje
      Bollebeertje
      Bronze
      Veel succes broer!
      Het is je gegund :)

(Natuurlijk niet die ekte broer)
    • ChipKloner
      ChipKloner
      Bronze
      Mooi begin is er. Zeker om te volgen
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      GL, ook hier een bolletje :)
    • nickjuh91
      nickjuh91
      Bronze
      Hoi Mariku,

Je blog ziet er leuk uit!
      Welk programma gebruik je om die grafiek weer te geven op de eerste pagina van je blog?

Groeten Nick
    • Winterdream
      Winterdream
      Bronze
      Ah een 18s blog, bolletje :D en succes!
    • bembere
      bembere
      Bronze
      Dankje voor jullie positieve reactie's

@ nick:
      je gaat naar je grafiek die je wilt uploaden die sla je dan op als JPEG in een map waar je hem nog terug kan vinden.. dan ga je naar imageshack.com upload je hem... dan krijg je al die codes daar onderin en boven in staat een afbeelding van dat gene dat je heb geupload dan klik je daar op , rechtermuisknop op de afbeelding en dan afbeeldingsinfo , en voila als het goed is moet ie het dan doen...
    • Winterdream
      Winterdream
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door bembere

@ nick:
      je gaat naar je grafiek die je wilt uploaden die sla je dan op als JPEG in een map waar je hem nog terug kan vinden.. dan ga je naar imageshack.com upload je hem... dan krijg je al die codes daar onderin en boven in staat een afbeelding van dat gene dat je heb geupload dan klik je daar op , rechtermuisknop op de afbeelding en dan afbeeldingsinfo , en voila als het goed is moet ie het dan doen...
      of na uploaden copy paste je de zin die staat bij forum code en die plak je dan regelrecht hierin :P
    • bembere
      bembere
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Winterdream

@ nick:
      of na uploaden copy paste je de zin die staat bij forum code en die plak je dan regelrecht hierin :P
      achja kan ook :D :D
    • bembere
      bembere
      Bronze
      ben eventjes avond aan het mtt`s .. net gebust in 2.2R als 101ste..voor 30 dollars.. en sta nu 3de van 54 in 2.7 k0 ..
    • bembere
      bembere
      Bronze
      WHOOP WHOOP

PokerStars Toernooi #467668593, No Limit Hold'em
      Buy-In: $2.00/$0.50/$0.20 USD
      5331 spelers
      Totale Prijzenpot: $10662.00 USD
      Toernooi gestart 17/11/2011 18:15:00 CET [17/11/2011 12:15:00 ET]

Beste C.mariku,

Je bent op de 1e plaats in het toernooi geëindigd.
      Een prijs van USD 1.675,75 is gecrediteerd naar je Echtgeldaccount.
    • Winterdream
      Winterdream
      Bronze
      NICE!

Super zeg :) :s_cool:
    • Bollebeertje
      Bollebeertje
      Bronze
      Baasssss! Die moet ook zeker in de trofeeeenkast. Lekker man!
    • bembere
      bembere
      Bronze
      :heart: Zooooooooooooo na lang beraden een update.. Na mijn ship in de 2.7 k0 geen update meer gedaan maar heb weer moed bij een geraapt en we gaan er weer voor de volle 100 % voor. :heart:

:spade:D e afgelopen dagen weer wat SNG gespeeld en zal hopelyk weer wat updates gaan plaatsen, Ik merk wel dat ik op mijn laptop 6/8 tafels SNG eigenlijk een beetje te saai vind. Dus ik ben nu opzoek naar een schermpje voor erbij zodat ik wat meer tafels tegelijk kan openen, (iemand nog advies schermpje?):spade:

:club: Voor de verdere informatie nog :club:

Games played : 200
      ROI : 53,5%
      In the money : 40,9%
      Winnings : $ 370,60
    • Last2Act
      Last2Act
      Bronze
      mooie stats hoor, hou vol :)
    • 3BetMe4Free
      3BetMe4Free
      Bronze
      c mariku right? kzit vrij vaak bij je aan de tafels @ 3,50s nick; 3betme4free :D
    • bembere
      bembere
      Bronze
      haha , i know... je beate me gister 3 keer viesvies , maar dat is het spelletje

Maar hoe draaien jullie veel volume op de SNG $ 3,50? op wat voorn schermen spelen jullie en hoeveel tafels gelijk dan....
    • 3BetMe4Free
      3BetMe4Free
      Bronze
      haha , i know... je beate me gister 3 keer viesvies , maar dat is het spelletje

Maar hoe draaien jullie veel volume op de SNG $ 3,50? op wat voorn schermen spelen jullie en hoeveel tafels gelijk dan....
      euhmm ik heb laptop + tv en pc met gewoon 24 inch scherm, en daar kan ik eventueel ook nog tv doen, ik speel 24 tafels tegelijk vaak en reg helepoos bij..

ja beatte je gister idd 3x vies maarja ik werd hele dag door iedereen beated man:p
    • bembere
      bembere
      Bronze
      Vandaag lekker de 18mans weer aan het grinden...

Heb vandaag wel weer iets typisch mee gemaakt. Had het zover geschopt om headsup te komen allebei gelijke stack.
      :heart: Verlies ik een flip en hou ik 136 chips over :heart:

nu komt het mooie ik win hem ook nog :f_biggrin: :f_biggrin:

• 1
    • 2