1.50 Stt 33 Bu

• guumpie
      guumpie
      Bronze
      PokerStars No-Limit Hold'em, 1.5 Tournament, 300/600 Blinds 50 Ante (3 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Hero (Button) (t5185)
      SB (t1052)
      BB (t7263)

Hero's M: 4.94

Preflop: Hero is Button with 3, 3
      Hero bets t5135 (All-In), SB calls t702 (All-In), 1 fold

Flop: (t2754) 10, 4, 5 (2 players, 2 all-in)

Turn: (t2754) K (2 players, 2 all-in)

River: (t2754) 3 (2 players, 2 all-in)

Hallo iedereen, eerste post op dit forum en dan ook gelijk een post in het handjudgingsforum :P

Sngwiz geeft hier orgineel een fold aan maar na de BB's calling range een procentje naar beneden te halen wordt het al een push, dus easy push right?

Total pot: t2754
  • 2 antwoorden
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Silver
      Hi guumpie,

Welkom op het forum, en welkom op het handpostgedeelte.

Sngwiz geeft hier orgineel een fold aan maar na de BB's calling range een procentje naar beneden te halen wordt het al een push, dus easy push right?

Ik heb even gekeken wat je hiermee bedoelde, en als ik de hand in sng wizard invoer, dan called BB met handen als 22 en A2o, ik vind dat nogal loose. Zeker als de sb all in gaat met een zeer wijde range, zie ik BB niet snel overcallen met dat soort handen, je hebt immers nog bijna 9bb's.

Nh dus, hoewel het wel ok is om te folden als BB een bekende speler is, waarvan je weet dat hij extreem loose called, maar zonder die specifieke read zou ik hier wel altijd pushen. Zelfs als sb any two called is de push nog wel correct, het gaat er eigenlijk alleen maar om dat BB geen extreem loose calls maakt (en ik vind voor 9bb´s A2o all in callen, terwijl itm ICM natuurlijk nog een belangrijke rol speelt, erg loose).
    • guumpie
      guumpie
      Bronze
      Bedankt dat je hem zo snel hebt kunnen judgen, en ik snap je uitleg inderdaad ook.