hulp gezocht bij het oplossen van HM problemen

• RelyonLuuk
      RelyonLuuk
      Bronze
      Beste medepokerstrategen,

Ik heb een probleem:

Mijn pokeranalysesoftware werkt niet goed.

Wat werkt niet?

1. HM2 Hud stopt na ongeveer 10 minuten. Krijgt geen toegang tot postgres database.
      Als ik reports of sessions open, sluit HM2 zichzelf af. Foutenrapport naar HM2 mislukt.

2.HM1 en HM2 lijken niet alle toernooien en handen te registreren. HM1 sluit zichzelf ook vaak af als ik naar reports of sessies ga.

3. Ik weet niet goed de weg in HM. (Ik wordt ontmoedigd om het te gebruiken omdat ik zo vaak tegen technische problemen aanloop) Zo weet ik niet hoe ik makkelijk één enkel toernooitje kan selecteren om te analyseren in HM replayer of universal replayer.

4. Ik kan mijn hh-files niet terugvinden. Mappen waar deze moeten worden opgeslagen zijn leeg.

Ik begin er een beetje moedeloos van te worden. Het kost me heel veel tijd en ik krijg problemen niet gefixed. En dat terwijl ik al teveel tijd besteed aan poker in relatie tot andere zaken in mijn leven. Poker is hartstikke leuk als ik 's avonds wat spelletjes kan spelen en af en toe wat reviews kan doen de volgende dag. Maar nu word ik er alleen maar verdrietig van.
      Maar ik wil wel verder komen in mijn spel en heb daar analysesoftware bij nodig.

Kan iemand die vertrouwd is met HM mij svp helpen? Bijvoorbeeld door in een mikogosessie mee te kijken naar de problemen en handreikingen te geven voor oplossingen? Mijn dank is groot.
  • 1 antwoord