Hallo Community!

• sstyrm
      sstyrm
      Bronze
      Ik denk, even netjes gedag zeggen...

Dit is wat ik noem mijn '2e pokerleven'. Ooit, vlak voor de poker-boom, begonnen op Party, nooit echt veel winst of verlies gedraaid, low stakes gespeeld...het ging (en gaat) me niet echt om het geld maar meer om de mentale uitdaging en algemene interesse. Ik heb ook nog ergens accounts op FTP/Stars, home-game opgezet, gerotzooid op PKVN, die 10 euro crapshoots in HC nog gespeeld, maar eigenlijk is het daarna langzaam doodgebloed.

Totdat...ik dit najaar in Las Vegas kwam. Doel van de reis was meer het proeven van de sfeer, maar uiteraard heb ik er wel een kaartje gelegd en sindsdien ben ik er weer volop ingedoken. Zo ben ik ook bij PokerStrategy terecht gekomen en ik heb nu mijn $50 op Titan staan.

'Vroeger' speelde ik veel S&Gs, maar mijn interesse gaat nu uit naar MTTs. Waar het nu denk ik aan schort is mijn post-flop spel (door die S&Gs ben ik flink verziekt wat dat betreft ;) ). Ook wil ik mijn reading skills verbeteren. Ik weet het, nog geen concrete en meetbare doelen, ik ben maar begonnen met het rustig grinden van de micro stakes in de hoop een bankroll op te bouwen. Ik hoop hier veel bij te leren op pokerstrategy dot com :D
  • 7 antwoorden
    • BaggerSmurf
      BaggerSmurf
      Bronze
      Hoi sstyrm! :D

Een keertje langs Las Vegas wil ik ook echt nog keertje meemaken. Klinkt altijd awesome.

Heel veel succes daar op Titan en zorg dat je de strategie artikelen hier doorleest. Schrijf er desnoods een paar op als persoonlijke doelen ^^. Aan video's en coachings ontbreekt het hier trouwens ook niet!
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Welkom! :D
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey sstyrm,

Leuk dat je ons bij je "poker-wederopstanding" gevonden hebt!

Hoe vond je het verder in Vegas, buiten de pokertafels om? Genoten van de sfeer daar?
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      welkom
    • sstyrm
      sstyrm
      Bronze
      Vegas was leuk! Ik was er maar heel kort, alles super over the top, mensen zijn echt heel vriendelijk, en of dat dan nep is of niet maakt me niet zoveel uit. In NY was men bijvoorbeeld strontchagrijnig.
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Wat vind je kort? Lijkt me ook vet om een keer naartoe te gaan. =)
    • sstyrm
      sstyrm
      Bronze
      Goedemorgen Goedemiddag :tongue:

3 dagen (waarvan 2 volle) is vrij kort denk ik, het was een combi-trip met New York.

Even iets anders: ik heb een tijdje zitten BSS-en op de micro stakes en stiekem ben ik na een tijdje folden al vrij verveeld aan het raken. Mijns inziens kan ik hier twee dingen doen:
      1) Meer tafels openen, maar dit ben ik niet echt gewend. Wat raden jullie aan? Gewoon maar eens beginnen met 2 tafels en kijken wat er gebeurt?
      2) Table selection: wat zijn 'goede' of 'speelbare' stats wat betreft hands per hour/average pot/players per flop...?

Wellicht niet het juiste thread zit ik nu te denken, input wordt desondanks zeer gewaardeerd.