4Menace stelt zich voor

• 4Menace
      4Menace
      Bronze
      Hi all,

Al een tijd geleden aangemeld maar nooit de bonus opgevraagd, nu wel gedaan en leek het me netjes om me ook even voor te stellen.

Ik ben 35 jaar, uit Gelderland en bekend met poker sinds mijn diensttijd. Zoals zovelen ben ik online gaan pokeren nadat Chris Moneymaker het main event won maar door mijn studie, baan, relatie etc ben ik er nooit echt serieus mee aan de slag gegaan totdat iemand me een aantal jaren geleden Harrington on hold'em gaf, de week erna bankte ik mijn eerste MTT op poker4ever voor iets van 200$ (niet alleen tengevolge van dat boek, runnen als Zeus deed het meeste werk ;) ).

Het laatste half jaar heb ik poker weer opgepakt met wisselend resultaat: een paar overwinningen en diepe runs in micro mtt's en ongeveer break-even in de cashgames. Live doe ik het aanzienlijk beter in de cashgames maar mijn pokerambitie is diep runnen (preferabel winnen uiteraard) van een internationaal livetoernooi. Online speel ik nu voornamelijk PLO en satellites voor livetoernooien.

Ik hoop in 2012 wat resultaten te boeken, pokerstrategy lijkt een uitstekend platform om mijn mij spel te verbeteren en ik kijk uit naar het delen van ervaringen met andere gebruikers.

All the best,

D.
  • 6 antwoorden