hm1 ugrade van small stakes naar pro niet meer mogelijk

• giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      KLEINE TIP VOOR TEVREDEN HM1 SMALL STAKES GEBRUIKERS

das lekker, ik heb hm 1 en ben op zich gewoon tevreden echt giraffe knalt in stakes omhoog dus de small stakes hud doet het bv niet meer. Ik denk ik upgrade even mijn hm1 van small stakes naar pro.

Hello -

Unfortunately HM1 is officially off the market. We are unable to upgrade or sell anymore HM1 or OM1 products.

If you have any other questions please feel free to contact us.

Regards,
      Joe Coplan
      Holdem Manager Sales

ik moet dus eers verplicht hm1 upgrade naar hm2 small stakes en dan hm 2 small stakes upgrade naar hm 2 pro.

Eerst upgrade kost dus 40 dollar en daarna nog een keer nog een keer 40 dollar om hm2 small stakes om te zetten naar pro.

Dus stel je rijd een renault clio van 2007 en je brengt hem naar de garage voor sportvelgen en een extra body kit dan kriig je te horen "nou meneer dat kan wel maar dan moet even een renault clio van 2011 kopen"
  • 8 antwoorden
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      bedankt voor deze informatie. Ik wou deze small stakes versie ook aanschaffen en dan deze hopelijk op termijn kunnen upgraden naar pro versie omdat ik dan mss hogere stakes speel maar dit kan dus blijkbaar jammer genoeg niet meer. Dus het is beter om direct hm2 aan te schaffen blijkbaar.
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Ik heb wel een HEM1 Hold'em + Omaha Manager Professional crack voor je. ;)
    • MonyetManis
      MonyetManis
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door giraffe1977
      Eerst upgrade kost dus 40 dollar en daarna nog een keer nog een keer 40 dollar om hm2 small stakes om te zetten naar pro.
      Dit is hetzelfde als je in een keer HEM2 Pro koopt, die kost namelijk 80 dollar.
    • giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      ik weet niet wat een upgrade van small stakes naar pro een paar maanden terug nog moest kosten als dat ook 80 dollar was heb ik niks gezegd :]
    • giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
      Ik heb wel een HEM1 Hold'em + Omaha Manager Professional crack voor je. ;)
      stuur je wel een pm dan kan ik ieder geval even vooruit :)

Zal toch vroeg of laat die hm2 pro wel aan moeten gaan schaffen.
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze

Dus stel je rijd een renault clio van 2007 en je brengt hem naar de garage voor sportvelgen en een extra body kit dan kriig je te horen "nou meneer dat kan wel maar dan moet even een renault clio van 2011 kopen"
      Nee, eigenlijk zegt die verkoper: "Nou meneer, dat kan wel maar dan moet u even een Renault Clio uit 2011 aanschaffen. Hier geven wij u een korting van 33% op, maar voor dit bedrag heeft u dan wel de nieuwste editie. Deze ziet er flitsend uit doch rijdt helaas nog niet zo goed als uw vorige auto door de vele bugs die er in de software zitten. Dit gaan we in de komende maanden natuuuuuurlijk oplossen. Kopje koffie?"
    • giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Pstrats

Nee, eigenlijk zegt die verkoper: "Nou meneer, dat kan wel maar dan moet u even een Renault Clio uit 2011 aanschaffen. Hier geven wij u een korting van 33% op, maar voor dit bedrag heeft u dan wel de nieuwste editie. Deze ziet er flitsend uit doch rijdt helaas nog niet zo goed als uw vorige auto door de vele bugs die er in de software zitten. Dit gaan we in de komende maanden natuuuuuurlijk oplossen. Kopje koffie?"
      whwhahahaaahhh goed punt ik heb geen idee hoe ernstig het is met de bugs is maar geloof dat jij er niet echt over te spreken bent ?
    • giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      ok de schade valt mee. Ik krijg namelijk korting op aanschaf van hm2 pro, ik hoef "maar" 60 te betalen ipv 90.

Als je in logt op de hm website en je upload je licence key van hm1 small stakes dan krijg je automatisch korting als je hm 2 pro besteld .