Licentie 888poker

• Benebol
      Benebol
      Bronze
      Beste,

Eergisteren vernam ik in het journaal dat ze strengere controle gaan uitvoeren op de controle van licenties bij online poker.
      Als dit niet het geval is, kunnen hier zware boetes aan gekoppeld worden.

Ik vroeg mij af of 888poker een geldige licentie heeft om in België te spelen.

Mvg,
      Benebol
  • 8 antwoorden
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Neen, ik speel daar ook nu en het ziet er niet goed uit. Ik verwacht mij eigenlijk al de hele dag aan een statement van pokerstrategy hieromtrent.
    • Benebol
      Benebol
      Bronze
      Voorlopig beter even niet spelen dus?
      Of uitbetalen en elders starten?
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Voor januari kan je spelen waar je wil zonder gevaar.
    • Benebol
      Benebol
      Bronze
      Oké, bedankt voor de informatie!
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Idd bedankt, vanaf januari naar stars dus... Wel stom waarom enkel stars een licensie heeft :o
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door oscaar10
      Na januari zal er ook niet zoveel veranderen (op voorwaarde dat de rooms bereikbaar blijven). Of denken jullie werkelijk dat het parket actief pokerspelers gaat opsporen?
      Al die commotie is volgens mij een storm in een glas water (mocht ik geen kleine garnaal zijn zou ik mij wsl iets ongeruster voelen).

Enigste waar je bang voor hoeft te zijn volgens mij is dat telenet/belgacom de toegang afsluit (maar ongetwijfeld is daar wel iets op te vinden).
      Grootste bedreiging wordt wsl dat rooms geen Belgen meer zullen aanvaarden omwille van boetes van de overheid.

En die belastingregel zal ook wel met een sisser aflopen. Zwart geld is zowat de 2e natuur van de Belgen. Ze gaan echt niet op jacht gaan naar pokerspelers die een paar duizend $ winnen.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door edwardwelsh
      Na januari zal er ook niet zoveel veranderen (op voorwaarde dat de rooms bereikbaar blijven). Of denken jullie werkelijk dat het parket actief pokerspelers gaat opsporen?
      Al die commotie is volgens mij een storm in een glas water (mocht ik geen kleine garnaal zijn zou ik mij wsl iets ongeruster voelen).

Enigste waar je bang voor hoeft te zijn volgens mij is dat telenet/belgacom de toegang afsluit (maar ongetwijfeld is daar wel iets op te vinden).
      Grootste bedreiging wordt wsl dat rooms geen Belgen meer zullen aanvaarden omwille van boetes van de overheid.

En die belastingregel zal ook wel met een sisser aflopen. Zwart geld is zowat de 2e natuur van de Belgen. Ze gaan echt niet op jacht gaan naar pokerspelers die een paar duizend $ winnen.
      Ik hoop dat dit waar is :D
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door edwardwelsh

Ik bedoelde dan ook "gevaar" in de zin van geblokkeerde sites enz niet in de zin van "opgespoord worden" Ik geloof ook niet dat ze actief spelers gaan opsporen maar ondanks dat stonden er toch vrij hoge boetes op spelen op sites zonder licentie dus ook zonder actieve klopjacht is illegaal spelen dan niet zonder gevaar. Volgens de laatste berichten in de krant en op het nieuws zouden dan ook alle sites zonder licentie geblokkeerd worden in januari.