Stats

• BigsharkA
      BigsharkA
      Bronze
      Goeiemiddag allemaal,

ik speel nu zo'n twee maanden poker op PartyPoker, op de fullring tafels van NL2, sta nu op een kleine winst maar het schommelt nog erg (al is 7k hands nog niet echt een grote sample als ik me niet vergis) , ik kom niet echt lekker in de winst. Ben de laatste tijd dan ook meer vids en artikelen gaan lezen en ik moet zeggen dat ik daar aardig wat van opsteek.
      Nu kwam ik op de poker-edge.com m'n eigen stats tegen en ik vroeg me af wat jullie daar van vinden:
      Tight/loose: 17%
      PF-raise: 11%
      C-bet: 74%
      Aggression: 44%
      Speel nu nog zonder HUD, maar ik ben van plan om binnenkort eens de trial van de PS elephant te proberen.
      Verder zal ik eens (als ik binnenkort wat meer tijd heb) een blogje op te starten en bij te houden, heb het vermoeden dat dit m'n spel ook wel ten goede komt.

Gl @ the tabels all!
  • 2 antwoorden
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Goedemiddag!
    • martijnde666
      martijnde666
      Bronze
      C-bet is een beetje aan de hoge kant, c-bet je ook vaak multiway?

Wss kun je geld besparen om alleen te c-betten met sterke handen en iets minder te bluffen, omdat ze op 2NL wss niet snel folden op c-bets,

Voordeel van een hud is dat je kan zien hoevaak je tegenstander(s) folden op c-bets en zo kun je dus bluffen tegen gasten die vaak folden en juist tight spelen tegen gasten die nooit folden op c-bets.

Blog is zeker een goed idee, om je gemotiveerd te houden en om feedback te krijgen van ervaren spelers.