Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Hoe speel ik mijn bonus vrij?

• Amiescooder
      Amiescooder
      Bronze
      Hoi, ik ben een beginnende pokerspeler op partypoker en ik heb de bonus van 50$ ontvangen, alleen ik weet niet hoeveel punten je moet verzamelen zodat je deze mag behouden. Ook weet ik niet hoe je de 100$ extra kan vrij spelen? Alvast bedankt!!
  • 1 antwoord
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hoi!

Ten eerste welkom bij Pokerstrategy

om je $50 startkapitaal vrij te spelen moet je 300 (basic) party points verzamelen. Je hebt hiervoor 90 dagen de tijd.

Nadat je de je startkapitaal vrijgespeeld hebt kun je je $100 extra bonus gaan vrijspelen. (deze verschijnt automatisch in je account na het halen van de 300 party points).
      De extra $100 speel je vrij in stappen van $25 voor elke 150 basic party points die je verzameld. In totaal moet je dus 600 party points halen voor de volledige $100 aan extra bonus. Je hebt hiervoor 90 dagen de tijd, daarna vervallen eventuele nog niet vrijgespeelde bonusdelen.

Succes!