HEM en TableNinja probleem

• Krulle37
      Krulle37
      Bronze
      Hoi ik speel sinds enkele weken de 45 mans op stars.
      Echter geeft HEM niet alle results van de gespeelde games weer.
      Ik merk dat HEM enkel de sngs weergeeft waar ik aan de final table ben gekomen. Alle andere worden wel geïmporteerd (ik krijg dus stats te zien bij de spelers) maar kun je niet zien in results en graph ect., waardoor het lijkt alsof ik keihard de 45mans own. Is echt frustrerend als je verliesgevende sesies speelt maar volgen HEM zoveel $ up bent. Iemand die weet hoe dit kan komen?

Ook heb ik een probleempje met tableninja.
      Normaal moet je aantal BB dat je hebt op elke tafel zien, maar ik krijg enkel "####BB" te zien. Misschien iemand die weet hoe dit komt?

Groeten
  • 6 antwoorden
    • Last2Act
      Last2Act
      Bronze
      alle multitable games worden alleen goed opgeslagen in HEM als je de FT haalt, dit probleem is er al zolang als ik HEM gebruik.
      Dit komt omdat stars geen eindoverzichtje schrijft zoals ftilt dat deed.
      soms is er ook een probleem met het herkennen van een turbo sng.

Wat betreft de ####BB, heb je de table layout goed staan in TN ?
    • Krulle37
      Krulle37
      Bronze
      Oh ok wist ik dus niet. :(
      Dus alle mtsng grinders gebruiken pokertracker dan?

De table theme staan beide op "hyper-simple" dus daar ligt het niet aan denk ik.

Alvast bedankt voor de reactie!
    • jasmar119
      jasmar119
      Bronze
      Je zou je # player filter wat breeder kunnen zetten 1 to 45.
      Maar dan krijg je ook alle andere niet 45 man sng's die hier binnen vallen.

Een andere optie is om handmatig de tourney size per tourney goed te zetten.
    • Last2Act
      Last2Act
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Krulle37
      Oh ok wist ik dus niet. :(
      Dus alle mtsng grinders gebruiken pokertracker dan?

De table theme staan beide op "hyper-simple" dus daar ligt het niet aan denk ik.

Alvast bedankt voor de reactie!
      geen idee of pokertracker wel alles juist registreert, simpelweg omdat stars die info niet wegschrijft.

Ander optie is om je toernooihistorie op te vragen en die in te lezen in HEM.
    • Krulle37
      Krulle37
      Bronze
      Ik ga dit nog ff bumpen.
      De problemen met hem zijn ondertussen al lang opgelost maar nog steeds heb ik het TN probleem.
      Normaal moet je het aantal BB dat je hebt op elke tafel zien, maar ik krijg enkel "####BB" te zien. Misschien iemand die weet hoe dit komt? De juiste table layout staat geselecteerd (hyper-simple) en ik heb de weergave van de BB al op alle mogelijke plekken gezet en vergroot/verkleind.
    • Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      Dat TN probleem is apart.

Ik speel soms op me eigen laptop en soms op een andere.

Op mijn eigen werkt het ook niet.
      Op die andere laptop staat het keurig in beeld maar kan geen verschillen vinden tussen beide laptops.