tracking op pokerstars.be

• BadBeatFil
      BadBeatFil
      Bronze
      Hoi,

Momenteel speel ik op PartyPoker en het gaat echt wel leuk nu. Ik hoop nog een level te stijgen voor het einde van het jaar.

Spijtig dat PartyPoker geen Belgische licentie heeft, was het nu gewoon. Dus na nieuwjaar maar overschakelen op pokerstars.be, volgens mij de enige site met een Belgische licentie en genoeg trafic.

Probleem is echter dat ik een pokerstars.com user heb, die is omgeschakeld naar een pokerstars.be user.

Ik heb deze user al lang en heb er al een jaar of twee niet meer op gespeeld. Was van voor de periode dat ik PokerStrategy.com heb leren kennen.

Heb nu de silver status en even de gold status gehad en ik vermoed dat, bij een hoger level ik de gold-status kan blijven behouden, met alle mooie video's, coachings en teksten vandien. Probleem is echter dat ik niet getracked wordt op pokerstars.be.

Is hier helemaal niets aan te doen? Mij gaat het niet om een First Deposit Bonus e.d. maar enkel om de PokerStrategy Points. Die verdomde Belgische wetgeving toch waar men nog steeds niet het verschil kent tussen pokeren en gokken...

Grtz, Fil
  • 3 antwoorden
    • tolthor
      tolthor
      Bronze
      ik vermoed dat je enige keuze zal zijn om een bepaalde status te kopen ...
      niks aan te doen vrees ik
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BadBeatFil
      Hoi,

Momenteel speel ik op PartyPoker en het gaat echt wel leuk nu. Ik hoop nog een level te stijgen voor het einde van het jaar.

Spijtig dat PartyPoker geen Belgische licentie heeft, was het nu gewoon. Dus na nieuwjaar maar overschakelen op pokerstars.be, volgens mij de enige site met een Belgische licentie en genoeg trafic.

Probleem is echter dat ik een pokerstars.com user heb, die is omgeschakeld naar een pokerstars.be user.

Ik heb deze user al lang en heb er al een jaar of twee niet meer op gespeeld. Was van voor de periode dat ik PokerStrategy.com heb leren kennen.

Heb nu de silver status en even de gold status gehad en ik vermoed dat, bij een hoger level ik de gold-status kan blijven behouden, met alle mooie video's, coachings en teksten vandien. Probleem is echter dat ik niet getracked wordt op pokerstars.be.

Is hier helemaal niets aan te doen? Mij gaat het niet om een First Deposit Bonus e.d. maar enkel om de PokerStrategy Points. Die verdomde Belgische wetgeving toch waar men nog steeds niet het verschil kent tussen pokeren en gokken...

Grtz, Fil
      Hey, bedankt voor jouw vraag en voor de interesse in ons product.

Ik kan je alvast meedelen dat je nu nog veilig zit op .com, mocht dat veranderen, dan verschijnt daar zeker een statement van in het nieuws.

Ook interessant om mee te delen is dat Poker770 ook een licentie heeft om poker aan te bieden in België, dus als je daar nog geen account hebt (of een aan PokerStrategy.com gekoppelde account) dan kun je zeker ook daar terecht voor StrategyPoints en all voordelen die daar mee samenhangen! :)
    • BadBeatFil
      BadBeatFil
      Bronze
      Ook interessant om mee te delen is dat Poker770 ook een licentie heeft om poker aan te bieden in België, dus als je daar nog geen account hebt (of een aan PokerStrategy.com gekoppelde account) dan kun je zeker ook daar terecht voor StrategyPoints en all voordelen die daar mee samenhangen! smile

Hoe zit het met trafic op Poker770? Ik speel shorthanded cash. Zijn hier genoeg tafels van op Poker770. Onder welke gelicentieerde site valt Poker770 dan?

BTW: ik zit al op .be omwille van de automatische overgang van .com naar .be maar vermits mijn .com-user reeds langer bestond (van voor ik Pokerstrategy.com leerde kennen) kan ik geen nieuw id via Pokerstrategy.com aanmaken.

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Grtz, Fil