[NL20SH] A9o vs C/R on flop

• VipKen
      VipKen
      Bronze
      Stack is idd iets te groot voor MSS, maar had net de vorige hand gewonnen.

Villain is unknown (VPIP 51 over 56 handen) en met A9o op de button is dit een ideale spot om de blinds eens onder druk te zetten om te zien hoe ze reageren.

BB is over de kleine sample nogal aan de loose kant, vandaar dat ik hier liever naar 4bb raise. (Dit druist natuurlijk beetje in tegen mijn visie bij een andere hand hier.)

BB besluit te callen en check/raiset de flop. Bijna standaard move voor sets, of mogelijke :heart: flush draw. Op deze flop is mijn hand zo goed als trash, dus denk ik dat een fold de beste optie is.

Of zijn hier misschien toch nog andere benaderingen?

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.20(BB) Replayer
      SB ($23.30)
      BB ($13.62)
      UTG ($20)
      CO ($2.35)
      Hero ($10.02)

Dealt to Hero A:spade: 9:diamond:

fold, fold, Hero raises to $0.80, fold, BB calls $0.60

FLOP ($1.70) 4:diamond: Q:club: 6:heart:

BB checks, Hero bets $1, BB raises to $3, Hero ???
  • 1 antwoord
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey,

Ik raise toch kleiner omdat wanneer je voor stacks wilt gaan spelen, dat je prima de Flop+T+R groot kan betten om op de River all-in te zijn

Hier op de Flop spelen we gewoon bet/fold omdat we geen equity hebben. geen equity = geen moves, vooral niet tegen fish!

behind checken is niet zo'n goede move omdat je handen als 55 wilt laten folden + niet gebluffed wilt worden door KJ/JT achtige handen

Mvg,
      Gerv