calculatempro

• 6 antwoorden
    • Markenator
      Markenator
      Silver
      Gewoon ervoor zorgen dat je dit zelf onder de knie krijgt, door dit soort programmas leer je er zelf niks van.

Just my 2 cents.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      bovendien ook lekker verboden enzo
    • martijnde666
      martijnde666
      Gold
      Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
      Meen je niet, dacht ergens te horen dat HEM niet mocht en dit wel, is dus juist andersom?
    • Markenator
      Markenator
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door martijnde666
      Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
      Meen je niet, dacht ergens te horen dat HEM niet mocht en dit wel, is dus juist andersom?
      Ja is andersom.
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Als het je om pot-odds te doen is zou je Holdem Indicator kunnen proberen. Is niet verboden en werkt aardig goed. Heb het toen ik begon met spelen een tijdje geprobeerd en het werkte prima. Echter, zoals Markenator zegt, het maakt je niet bepaald slimmer. Om die reden ook vrij snel weer verwijderd.
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Ik gebruik al een tijdje Tournament Indicator, de 7 day trial en vind ik erg goed werken. Holdem indicator is voor cashgames.

Handig in de situaties de pot odds vs. win odds te krijgen als iemand een steal probeert, je weet namelijk dat hij dat doet met bijna elke 2 kaarten, en het programma berekent dan ook alleen de absolute win odds, oftewel er wordt gedacht door het programma hoe je tegen elke hand overall presteert op dat moment.

Dan is het bijvoorbeeld handig, of je zit met een small blind, steal en jijzelf als BB in de pot (met loose mensen dan).

Zo zijn er nog wel meer handige dingetjes die andere progs niet hebben, maar het is onhandig om te gebruiken op multitafelen ivm de layout van het programma.

Maar met cashgames kun je waarschijnlijk beter met een gratis hud zoals Elephant mee verder, want ik gebruik alleen tournament indicator voor gemakkelijke mzone berekening, in kritieke push/fold fasen op de bubble etc zitten er handige features in om te kijken welke equity je mogelijk hebt... het zijn wel allemaal beginnersdingen maar het is wel retehandig :coolface: Bij cashgames heb je dat duidelijk niet nodig.