NL25 AQo IP vs unknown

• Vice1
      Vice1
      Bronze
      Is dit een value bet op de river? Gezien zijn stacksize dacht ik dat hij redelijk was en dus niet veel slechtere azen in zijn range heeft. Aan de andere kant zou hij two pair wel donken en valuetown ik mezelf alleen tegen AK.

Het komt er op neer dat kan ik van NL25 ervanuit gaan dat unknowns veel slechtere azen hebben? Of gwn een veilige check behind op de river?

Poker Stars $0.10/$0.25 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1527847
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

UTG: $53.09
      MP: $25.00
      CO: $16.85
      Hero (BTN): $29.34
      SB: $42.63
      BB: $24.08

Pre Flop: ($0.35) Hero is BTN with Q :club: A :spade:
      3 folds, Hero raises to $0.75, 1 fold, BB calls $0.50

Flop: ($1.60) A :diamond: 6 :heart: J :club: (2 players)
      BB checks, Hero bets $1, BB calls $1

Turn: ($3.60) T :diamond: (2 players)
      BB checks, Hero bets $2.25, BB calls $2.25

River: ($8.10) 3 :spade: (2 players)
      BB checks, Hero....
  • 5 antwoorden
    • fortunewheel
      fortunewheel
      Bronze
      bet fold river 1/2 psb ofzo laat z'n range met brakke azen erin
    • fortunewheel
      fortunewheel
      Bronze
      Als villain niet vaak 3 bet vanuit de blinds is dat meestal een indicatie dat ze defenden met any Axs in dat gevaal lijkt het me een no brainer om te bet folden. Als hij een agressieve 3 bettor is denk ik dat die wsl preflop called met ATs AJs en 3 bet met AK. zwakke ofsuit aces folden meestal. Bij sommige goede regs zit dit ook in hun 3 bet bluff range. Dit is imo een spot waar je niet fout kan zijn te bet/folden in het merendeel van de gevallen . Je geeft wel geen stats of reads , moet je wel doen als je post. als je wordt gecheck raised heb je toch een easy fold?
    • fortunewheel
      fortunewheel
      Bronze
      behind chechken op de river op relatief droge boards zoals deze is trouwens een gigantische valuebetleak. Je comment aangaande stacksizes slaagt op niets trouwens. Je speelt een relatief kleine pot , hij heeft nog veel behind en ik zie hem hier callen met zwakkere azen plenty of times.
    • fortunewheel
      fortunewheel
      Bronze
      veel regulars 3 betten zwakkere Axs vanuit de blinds tegen een co of btn open dus ja zo zonder enige info... Kan enkel zeggen dat het hier doorgaans een duidelijke bet fold spot is
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door fortunewheel
      behind chechken op de river op relatief droge boards zoals deze is trouwens een gigantische valuebetleak. Je comment aangaande stacksizes slaagt op niets trouwens. Je speelt een relatief kleine pot , hij heeft nog veel behind en ik zie hem hier callen met zwakkere azen plenty of times.
      ² dit echt.

AQ=AK hier, en ik denk dat je AK hier SNAPbet, dus doe dat met AQ ook ;)