KQu top pair flop

• LeNNy010
      LeNNy010
      Bronze
      0,02/0,04 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.105 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with K:diamond: , Q:spade:
      6 folds, Hero raises to $0,12, SB folds, BB raises to $0,24, Hero calls $0,12.

Flop: ($0,50) Q:club: , 7:heart: , 3:spade: (2 players)
      BB bets $0,36, Hero calls $0,36.

Turn: ($1,22) 3:heart: (2 players)
      BB bets $0,6, Hero calls $0,60.

River: ($2,42) T:club: (2 players)
      BB bets $2,16, Hero calls $2,16.

Final Pot: $6,74

Results follow (highlight to see):
      Hero shows (Kd Qs)
      BB shows een full-house, tienen full of drieën (Th Td)

BB wins with een full-house, tienen full of drieën (Th Td)

Tips zijn van harte welkom :s_biggrin:
  • 7 antwoorden
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Over het algemeen is top pair, good kicker niet goed genoeg om een re raise pre-flop, flop bet, turn bet en grote riverbet te callen.

Ik geef hier de river op. Als hij de turn groter gebet zou hebben had ik daar al opgegeven.
    • LeNNy010
      LeNNy010
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door MoneyStef
      Over het algemeen is top pair, good kicker niet goed genoeg om een re raise pre-flop, flop bet, turn bet en grote riverbet te callen.

Ik geef hier de river op. Als hij de turn groter gebet zou hebben had ik daar al opgegeven.
      '

Hmm inderdaad, nu ik erop terugkijk had ik de river niet moeten callen. Ik geef toe dat het een marginale hand was om zo te spelen, dank je wel MoneyStef ;) !
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Ik fold preflop tenzij je KQ suited is. Hier hit je een TPGK in het beste geval, en aangezien villain preflop wat agressie heeft laten zien ga je nooit cheap in een soort way ahead way behind situatie naar de showdown geraken. Ik fold dus preflop. Wat je hier wel kan doen is (en dat is ervan uitgaande dat villain daar blufraised om zijn blinds te verdedigen, want dit lijkt me de enige reden om hier preflop te gaan callen met deze hand) het plan hebben de flop als die niet zeer drawy is te gaan bluffen, of preflop nog te 4 betten of iets dergelijks afhankelijk van villains stats. Hoge cbet en lage went to showdown bv om hem te floaten bedoel ik dan. Hier hit je dan je pair en is het idd wat zwak om direct te flop te gaan folden, in deze niet ideale situatie raad ik je dus ook aan om de flop mss nog net te callen, maar als villain dan op een blank doorbet ben je wel gezien meestal en fold ik...

Xeno
    • darko163
      darko163
      Bronze
      De preflop fold is inderdaad de beste optie tegen iemand waar je geen reads op hebt. Als je een grotere sample size hebt dan kan je ook een 4bet bluf overwegen of dan kan je callen om hem postflop te outplayen...maar op NL4 moet je gewoon ABC poker spelen. Dus...fold preflop :) .

As played moet je de flop natuurlijk callen en de half pot bet op de turn call ik ook nog wel. De river is een duidelijke fold aangezien villain geen 3 straten zal bluffen én ik zie hem hier ook niet betten met een slechtere hand. Dus eigenlijk beat je niks meer :(
    • TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      Waarom stealen we hier niet met KQo zoals in de charts staat?
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Hij stealt toch? Of bedoel je een raise naar 4BB?
    • TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      foutje van mijn kant :( Vatte jouw antwoord op alsof je KQo hier in eerste instantie beter weg kan leggen :facepalm: