MSS NL4: JJ na flop op de BB

• michel2311
      michel2311
      Bronze
      Ik zit op de bigblind check mee naar de flop en hit een J. Na de flop bet UTG iets meer dan half pot en besluit ik om onduidelijke redenen te raisen. UTG gaat als enige mee en ik besef dat ik eigenlijk iets fout heb gedaan. Dan tot overmaat van ramp call ik hem op de river weer met een hand die niet echt sterk is.

Op dit moment zijn dit soort handen mijn ergste leaks. Handen die eigenlijk goed lijken maar niet sterk genoeg zijn.

OnGame - $0.04 NL - Holdem - 8 players
      Hand converted by PokerTracker 3

MP: $2.56
      MP+1: $4.07
      CO: $1.75
      BTN: $1.29
      SB: $3.96
      Hero (BB): $2.49
      UTG: $3.00
      UTG+1: $1.34

SB posts SB $0.02, Hero posts BB $0.04, UTG posts DB $0.04

Pre Flop: ($0.10) Hero has J:club: 5:club:

UTG checks, fold, fold, fold, fold, BTN calls $0.04, fold, Hero checks

Flop: ($0.14, 3 players) J:spade: 9:spade: T:spade:
      Hero checks, UTG bets $0.08, BTN calls $0.08, Hero raises to $0.32, UTG calls $0.24, fold

Turn: ($0.86, 2 players) A:club:
      Hero checks, UTG checks

River: ($0.86, 2 players) 7:diamond:
      Hero checks, UTG bets $0.44, Hero calls $0.44
  • 3 antwoorden
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hoi michel,

Je hand op de Flop is gewoon trash. Top pair, no kicker speelt gewoon nooit goed en je maakt er nauwelijks winst mee terwijl de kans dat je een grote fout (dwz je hele stack verliezen) best groot is

Mvg,
      Gerv
    • michel2311
      michel2311
      Bronze
      Ik moet dit echt uit mijn spel krijgen want dit soort handen kosten me inderdaad een aantal bb's. Zal me eens wat beter aan de starthandenkaart gaan houden voor de MSS.

En bedankt voor je comments, ook voor de toekomstige handen die ongetwijfeld komen. :s_biggrin:
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door michel2311
      Ik moet dit echt uit mijn spel krijgen want dit soort handen kosten me inderdaad een aantal bb's. Zal me eens wat beter aan de starthandenkaart gaan houden voor de MSS.

En bedankt voor je comments, ook voor de toekomstige handen die ongetwijfeld komen. :s_biggrin:
      Eerst is het handig om de basics te weten idd om dan vervolgens meer advanced stufff uit te proberen.

Zie het als een taal leren of iets anders wat je op school/werk voor het eerst doet.

Mvg,
      Gerv