Verkeerde Email

• drdavy
      drdavy
      Bronze
      Na 500 punten te hebben op 888.com wat een silvere status oplevert. Kreeg ik deze mail.

Welkom, je hebt nu de Platinum-status. Je hebt het verdiend!

Gefeliciteerd, je hebt de Platinum-status behaald.

Je kunt nu profiteren van alle voordelen, plus:

Deelname aan de $7.000 Platinum Monthly Freeroll, elke laatste zaterdag van de
      maand en toegang tot een maandelijkse freeroll-prijzenpot van $54.000. Lees verder
      Hogere cashback: je krijgt 18% terug!
      Meer om uit te geven in de online winkel van 888poker.

Kan hier zeker geen aanspraak op maken? Onder aan de email staat onder punt 3 wel:

Alle bovenstaande informatie was correct op het moment van aflevering van deze e-mail.
  • 7 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hmmm,

Het lijkt me inderdaad dat het een foutje is, maar je kunt natuurlijk altijd even proberen of je kunt meespelen in de VIP freeroll komend weekend. :s_cool:

Anderzijds kun je kiezen voor een "eerlijk duurt het langs approach" en het aangeven bij de support en hopen dat zze je eerlijkheid belonen met een ticket...

Welke aanpak het beste werkt, mmm daar durf ik je geen garanties voor te geven :s_biggrin:
    • drdavy
      drdavy
      Bronze
      Ik ben gewoon nog silver heb niet de voordelen van platinum. Dus heb ik tegen de live chat mijn verhaal vertelt. Want die 18% cashback kan ik niet laten schieten. Maar suport heeft het aan het promotie team doorgeven en ze zouden kijken wat ze kunnen doen. Krijg binnen 48 uur bericht.

Maar in de email staat heel duidelijk onderaan. Alle bovenstaande informatie was correct op het moment van aflevering van deze e-mail. . En in de email werd mij heel duidelijk gemaakt dat ik platium ben. Dus 1+1=18% cashback lijkt mij :P
    • drdavy
      drdavy
      Bronze
      We do apologies for this and for the inconvenience you have been uploaded to the $7,000 Platinum Monthly Freeroll on November 26th.

Ship ik deze wel even.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door drdavy
      We do apologies for this and for the inconvenience you have been uploaded to the $7,000 Platinum Monthly Freeroll on November 26th.

Ship ik deze wel even.
      Nette oplossing imo!

Nu inderdaad mooi die freeroll shippen en je hebt direct een stuk meer dan 18% :s_biggrin:
    • drdavy
      drdavy
      Bronze
      Idd mag niet klagen. Vind dat ze dit netjes hebben opgelost.
      +voor 888.com. Nu alleen nog tracked raken.
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      haha next step: iedereen heeft verkeerde mail gehad :p
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      haha wordt druk dan in de freeroll :s_biggrin:

Maar ik ben er wel zeker van dat ze kunnen controleren wie welke mail heeft gehad...helaasssss