10NL (close to) nutsflush op river-part2: betsizing?

• MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Opnieuw een flush op de river.

Hoeveel raise ik hier?

Weinig handen over villain, is 27/0 over een 22 handen in mijn database, maar op het moment zelf had ik dus nog minder handen.

Turn gecalled wegens odds + ziet er bluffy uit van villain.

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($10.05)
      ($5)
      UTG ($6)
      UTG+1 ($11.60)
      Hero ($11.49)
      CO ($23.49)

Dealt to Hero A:diamond: K:diamond:

UTG+1 calls $0.10, Hero raises to $0.50, fold, fold, fold, UTG+1 calls $0.40

FLOP ($1.15) 8:club: 9:diamond: 5:spade:

UTG+1 checks, Hero checks

TURN ($1.15) 8:club: 9:diamond: 5:spade: 7:diamond:

UTG+1 bets $0.57, Hero calls $0.57

RIVER ($2.29) 8:club: 9:diamond: 5:spade: 7:diamond: 6:diamond:

UTG+1 bets $0.50, Hero wondering what to do :)
  • 4 antwoorden
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Once again, wat is jouw hand?
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Once again, added in original post :) .
    • darko163
      darko163
      Bronze
      De vraag is eigenlijk hoeveel hij hier nog callt met zijn range aan handen.

Ik denk dat ik hier persoonlijk raise naar 2.5-3. Je zal wel vaak folds krijgen, aangezien dit lijkt op een goedkope bluff of een blockbet, maar ik denk dat hij wel callt als hij bv. een T heeft.

Zijn line slaat eigenlijk helemaal nergens op. Two pairs, sets, TJ, overpairs...alles wat sterk is had hier op de turn groter moeten betten. Maar ik denk dat er nog steeds een goede kans is dat hij hier een set, two pair of een straight heeft...en ik denk niet dat hij die makkelijk zal folden.
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door MoneyStef
      Once again, added in original post :) .
      Klein raisen naar 1.2$-1.3$ en een shove callen :)
      Hij gaat daar zowiezo zijn 10high straat niet folden, hij kan daar een missplayed set hebben die hij wel foldt op jouw raise, hij kan daar gewoon niks hebben maar denken dat je de free money probeert op te pakken. Kortom, je hebt hier fucking nutters dus wil je all in zien te komen maar als villain daar een grote raise nooit gaat callen is het meer +EV om klein te gaan raisen, en hopen dat villain mss ofwel callt met een slechte hand waarmee hij die grote raise niet had gecallt, of hopen dat villain spazt en dus shoved of iets dergelijks.
      Op de turn kan je imo ook callen voor odds aangezien je implied odds op zo'n board heel erg hoog liggen en veel villains hier geen afstand gaan kunnen doen van hun made hand.

Xeno