[AFGEWEZEN] Backing interesse??

• zumbadichulo
      zumbadichulo
      Bronze
      Beste pokerstrategen,

Ik heb een vraag?!
      Ik zou graag gebackt willen worden!
      100 games voor iemand willen spelen en kijken wat de mogelijkheden zijn qua winst %.
      Ik ben een tijdje uit de running geweest, omdat ik me niet aan het BRM kon houden. Nu ben ik weer begonnen en wil ik het rustig aan doen. Het spel beheers ik goed. heb nu weekje gespeeld en http://pokerprolabs.com/zumbadichulo/pokerstars sta scheduled 140 dollar in de winst.

Mijn vraag is of iemand interesse heeft om met mij samen te werken?
      Ik heb geen geld momenteel om zelf te starten, vandaar dat ik dit wil doen.

Ook wil ik via reviews leren van iemand die mij hiervoor backt!

Mvg,

Zumbadichulo
  • 3 antwoorden
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Wanneer je een backing wilt aanvragen is het belangrijk om eerst alle alle posts in deze thread aangaande het proces aandachtig door te lezen zodat je weet waar je aan begint:

Maak een plan
      Maak voor jezelf een realistisch plan van aanpak. Bedenk wat, waar en wanneer je wilt spelen. Zorg dat de tijdslimiet die je voor jezelf opstelt haalbaar is. Een voorbeeld van een goed uitgewerkt plan staat in de post hieronder.

Maak vervolgens dan je request voor een backing in het Backing forum door in je post onderstaand template in te vullen:

quote:

Wat ga je spelen?

Wat zijn de totale kosten?

Hoeveel procent verkoop je en in welke hoeveelheden/groottes? (max 50%)

Op welke termijn zou de backing afgerond moeten zijn?

Hoe, wanneer en wat betaal je uit? (is 10% in backing aandelen ook 10% van de prijzenpot of meer?)

Op welke pokerrooms kunnen mensen hun backing naar jou overmaken en hun geld terug ontvangen?

Overige informatie (optioneel, denk hierbij aan je nickname, grafiekjes van je resultaten, waarom wil je een backdeal, etc):

- Geef zoveel mogelijk extra informatie, zodat je jouw investeerders zo goed mogelijk informeert.
      - Hou je investeerders op de hoogte met updates en start eventueel een blog waarin je de voortgang van jouw project bijhoud en kunt bespreken met je investeerders
      - Zorg voor een snelle en correcte uitbetaling van de winsten, doe dit zo snel mogelijk na het afronden van het project

VOORWAARDEN

Je bent minimaal een half jaar actief lid van PokerStrategy.com
      Je hebt minimaal 100 constructieve forumposts
      Je verkoopt maximaal 50% van je actie. Uitzonderingen hierop: Het project kost minder dan $5. Het gaat om een aanvraag van een speciale actie van PokerStrategy.com, bijvoorbeeld de fish league. Of in uitzonderlijke gevallen, bij een bijzonder goede backinghistory, kan hier ook in individuele gevallen vanaf geweken worden, dit wordt per geval bekeken.
      Wordt een aanvraag afgewezen, dan is dit een vaststaand besluit, wat niet door discussie teruggedraaid wordt.
      Je hebt maximaal 1 actief project
      Je voelt je verantwoordelijk voor jouw project en handelt dit goed af, door snel op vragen te antwoorden en de betaling correct af te handelen
      Misbruik kan leiden tot een ban van PokerStrategy.com
      Indien gevraagd, ben je in staat om je in het verleden behaalde resultaten te tonen voor de account waarop je gaat spelen.
      Incorrecte, lakse en slechte afhandeling van je project wordt genoteerd en meegewogen bij volgende aanvragen
      PokerStategy.com is op geen enkele manier verantwoordelijk voor het verloop en de afloop van de backing.
      PokerStrategy.com behoudt zich het recht voor om ten allen tijde, zonder opgaaf van redenen, bovenstaande voorwaarden voor het aanvragen van een backing te wijizgen.

Veel plezier en succes aan de tafels!
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Dit is sowieso dan geen backen maar stacken omdat je zelf niks inbrengt en aangezien je niet aan de voorwaarden voldoet geeft ik je weinig kans.......
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey zumbadichulo,

Zou je aub onderstaande topic met betrekking tot stakings willen lezen, en in die vorm een nieuwe aanvraag willen doen? Let ook op de voorwaarden:

Staking: Info

Voor backings (als je zelf ook 50% van het geld inbrengt), kun je dit template gebruiken:
      Backing: Info