Rakeback enzovoort

• Wheelch4ir
      Wheelch4ir
      Bronze
      Ik ben van plan om binnekort op Stars weer is te beginnen, en heb begrepen dat rakeback dan erg belangrijk/handig kan zijn. Bij deze dus de vraag via welke weg ik dit het best kan regelen want voorheen heb ik dit nog nooit gedaan.

Daarnaast heb ik ook nog de vraag welke deposit bonus ik het best kan gebruiken op Stars?

Alvast bedankt voor de hulp,

Alex
  • 5 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Wheelch4ir,

Welkom op het forum!
      De beloningssystemen van de pokerrooms zijn allemaal iets verschillend. Zo is het niet bij iedere pokerroom mogelijk om directe rakeback te krijgen, maar loopt de rakeback bij die rooms via het VIP-systeem.

Bij PokerStars bijvoorbeeld is het niet toegestaan om rakeback aan te bieden, omdat zij hun eigen VIP-systeem hebben. Meer informatie over dit VIP-systeem en de beloningen vind je hier in deze thread.

Bij PokerStars krijg je bij je deposit een bonus van 100% tot $600. Je kunt deze in 3 stappen gebruiken (door 3 aparte stortingen te maken, je krijgt dan 3 losse bonussen). Zorg dat je daarvoor even goed onderstaande downloadhandleiding gebruik:

Bij rooms als PKR, Cake Poker, Poker Heaven is het wel mogelijk om een vast rakeback-% te ontvangen.

Bij rooms als PartyPoker krijg je juist weer vaak reloadbonussen of speciale promoties.

Vaak is het dus vooral ook belangrijk om te weten waar je precies naar op zoek bent, welke gametype je speelt (toernooien, cashgames, etc). Op welke tijden van de dag speel je meestal, welke dagen?
    • Wheelch4ir
      Wheelch4ir
      Bronze
      Mijn dank is groot ;)

Speelde voorheen vooral de 45mans op Stars en die bevielen me wel, ben dus ook van plan om daarmee door te gaan. Verder zal ik de handleiding even goed doornemen en dan kan ik beginnen, nogmaals bedankt voor de snelle hulp.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Wheelchair,

Graag gedaan! Als je verder nog vragen hebt, laat het dan zeker even weten.

Je dat soort multitafel SnG's zijn altijd leuk om te spelen en zijn ook nog goed te overzien qua tijd vergeleken met de grote MTT's.

Voor dergelijke toernooien kun je overigens ook goed terecht op de rooms van het Ongame netwerk (EuroPoker, Betfair en bwin), mits je niet al te hoge limieten speelt . Daar heb je toernooien met 30 spelers.

Maar in eerste instantie alvast veel plezier bij PokerStars!
    • Wheelch4ir
      Wheelch4ir
      Bronze
      Bedankt, ik heb overigens nog 1 beginnersvraagje. Hoe krijg je strategypoints binnen, kan het nergens vinden namelijk, maar zal wel niet goed kijken :facepalm:

EDIT: Laat maar, heb het al gevonden, domme vraag.

Toch nog 1 kleine vraagje, kan het zijn dat mijn strategy points met vertraging binnenkomen? Heb gister namelijk op PartyPoker wat gespeeld(gekoppeld aan PS) en deze zijn nog niet binnen.

Alvast bedankt,

Alex
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey Alex, het kan zijn dat het een dag tot twee dagen duurt, voor we de eerste update van de StrategyPoints ontvangen. Mocht het nu langer gaan duren, stuur ons dan even een ticket. Dan kijken we daar even wat er aan de hand is. Maar ik verwacht eigenlijk dat de punten er heel snel op zullen staan. :)