3x pushen achter elkaar in Push/fold fase

• SaBijl
      SaBijl
      Bronze
      In de push/fold fase krijg ik wel eens een aantal keer achter elkaar pushbare handen. Ik vraag me af;
      Nemen jullie je eerdere acties mee in de beslissing om wel of niet te pushen?

Bijv; je krijgt met 6bb in de CO 99, je pushed en iedereen foldt. je hebt nu 7,5 bb je krijgt 88. push normaal, nu ook?
      en als je pushed zou een hand als A9s de hand gelijk erna ook pushen?
  • 5 antwoorden
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Depends ook aan de tafel. Ik hou zeker rekeningen met de table tendencies zeg maar de gameflow aan tafel.
      99 op de co met 6bb blijft b.v. altijd een push omdat het zo super +ev is in general zelfde voor 88 en zelfde voor b.v. A9s erna (in meeste van de gevallen heb nu geen hh).

Dus kort gezegd handen die ruim +EV zijn push ik altijd. Slightly +EV handjes die zeg maar net wel een push zijn als ik 3x heb gepushed fold ik wel eens. Dit kan b.v. wel eens voor komen met een bubble abuse jam ik 3x achter elkaar en is een handje slightly +EV maar omdat je FE afneemt niet meer. Hoop dat het duidelijk is.
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      Lijkt me wel ja aangezien je op BU en SB zit.
    • WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      Wat chaserr zegt. Handen die zeer +EV zijn om te pushen gewoon blijven pushen. Is het de bottem van je pushrange en je hebt al twee keer gepusht, kan je soms beter folden, omdat je FE ook afneemt.

Het hangt er ook vanaf met wat voor spelers je natuurlijk aan tafel zit. Maar na 2 keer pushen is je image over het algemeen gewoon slecht.
    • SaBijl
      SaBijl
      Bronze
      @Chaserr
      Hier kan ik wel wat mee dank je.

@edwardwelsh
      De hand na de CO kom ik in het algemeen niet op de BU, tenzij je andersom speelt oid :P
    • Horemanske
      Horemanske
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door SaBijl
      @Chaserr
      Hier kan ik wel wat mee dank je.

@edwardwelsh
      De hand na de CO kom ik in het algemeen niet op de BU, tenzij je andersom speelt oid :P

Moet ik gaan slapen ?(