William Hill - Exclusieve $11.720 freeroll & dubbele StrategyPoints

• Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin

winter banner

$11.720 freeroll op 4 december

200% Bonus tot $2.000
      William Hill
      William Hill
      Bonus: 200% tot $2.000
      Bonuscode: PSVIP

Claim jouw bonus

Naam: PS $10.000 Depositors Freeroll
      Start van de freeroll: 4 december, 16:00 uur 
      Registratie opent vanaf: 4 december, 13:00 uur
      Prijzenpot: $10.000 cash + 8x $215 tickets voor het $200.000 GTD toernooi
       Beginstack: 3.000
       Blind levels: 10 minuten

Hoe kan ik deelnemen aan de freeroll?

1. Je hebt een real money William Hill account nodig, die is aangemaakt via PokerStrategy.com. Heb je er nog geen? Maak er dan nu één aan!
      2. Maak een storting van minimaal $20 tussen 20 november, 01:00 uur en 4 december, 12:00 uur.
      Waar kan ik de freeroll vinden? Open de William Hill lobby en ga naar WH Exclusive -> Freerolls.

Moet het mijn eerste storting zijn? Neen. Elke storting, gemaakt binnen de hierboven aangegeven periode, is voldoende om in aanmerking te komen voor de freeroll. 

Win een ticket voor het $200.000 GTD toernooi

Behalve de prijzenpot van $10.000 cash, maak je ook nog kans op een van de acht toernooitickets. Deze tickets, die een waarde hebben van $215 per ticket, geven je toegang tot het $200.000 GTD toernooi.

Deze acht tickets worden op 5 december verloot in een raffle door PokerStrategy.com. Acht gelukkige  freeroll-deelnemers mogen dan op 11 december deelnemen aan het $200.000 GTD toernooi. 

$1.000 warm-up freeroll op 1 december

Naam: $1.000 Warm-up freeroll
       Start van de freeroll: 1 december, 20:00 uur 
      Registratie opent vanaf: 1 december, 19:00 uur
      Prijzenpot: $1.000
       Beginstack: 2.000
       Blind levels: 8 minuten 
      Voorwaarden: een William Hill account die is aangemaakt via PokerStrategy.com

Doe mee aan de William Hill rake chases

William Hill biedt jou 3 weken lang Rake Chases aan. Doe mee en zet je verdiende StrategyPoints om naar harde cash.

Rake chase datums:
      Week 1: 28 november tot en met 4 december
      Week 2: 12 december tot en met 18 december
      Week 3: 26 december tot en met 1 januari

Het is heel eenvoudig - het enige wat je moet doen is zoveel mogelijk StrategyPoints verzamelen op William Hill. In ruil daarvoor krijg je van ons cashprijzen. Meer informatie vind je in ons oorspronkelijk nieuwsbericht

Dubbele StrategyPoints

Nu we toch bezig zijn, geven we je van 28 november tot en met 4 december ook nog eens dubbele StrategyPoints weg bij William Hill. Voor elk StrategyPoint dat je verdient, ontvang je nog een extra Bonus Point. Dit betekent een flinke boost voor je StrategyPoints en is dus ideaal om een hogere status te bereiken.

Kijk voor een volledig overzicht van de winterpromoties naar onze forumthread: Winterpromoties - Overview en feedback

WH winter schedule
      WH $10k tinyWH $1k tiny
      William Hill $11.720 depositors freerollWilliam Hill $1.000 warm-up freeroll

• 9 antwoorden
    • KingKlaas
      KingKlaas
      Bronze
      Leuke acties :f_biggrin:

Hier ga ik van profiteren door te proberen zo de laatste punten voor platinum binnen te slepen..
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Met een week lang 10 StrategyPoints per $1 aan rake moet dat zeker lukken denk ik :s_cool:
    • KingKlaas
      KingKlaas
      Bronze
      Ander vraagje:

Waar worden de dubbele punten geboekt?

m.aw. worden alle punten onder William Hill geboekt of komt de helft onder het kopje bonuspunten?

Voor mij is dit van belang om uit te kunnen rekenen hoeveel punten nog nodig zijn voor platinum vandaag en hoeveel voor de rake chase :s_confused:

Voorlopig zijn alle punten van maandag 28/11 bij William Hill geboekt, dus vroeg ik me af: heb ik nog wat tegoed ?(
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Vreemd, normaal gesproken zouden de extra bonus onder het kopje PokerStrategy.com moeten staan. Misschien zijn de eerste bonuspunten nog niet toegekend en zijn de punten bij WH gewoon de punten die je gisteren verzameld hebt.

Hou het even in de gaten en meld het morgen hier even als je de punten nog niet bij bonuspunten ontvangen hebt. Ik zal het hier intern ook even nakijken of er iets bekend is over de bonuspunten.

Voor welk "niveau" ga je in de chase?
    • KingKlaas
      KingKlaas
      Bronze
      De bedoeling is in ieder geval die 250 sp te halen voor de 20$, verder kijk ik wel :f_cool:

Verder vind ik het bericht over die dubbele strategypoints en rake chase wat vreemd:
      In het ene gedeelte staat dat het begint op 28/11 ( dat is dus maandag).
      Verderop staat echter dat de chase begint op dinsdag on 1:00! ?(
      Tja dat is dus 29/11!!! :f_confused:

Ik vraag me af: wat is het nou :facepalm:
    • VipKen
      VipKen
      Bronze
      Ik zie mijn bonuspunten mooi onder het deel van William Hill in de kolom bonus :)

250 SP moet voor mij ook wel haalbaar zijn. Tussendoor ook nog es die Sidekick proberen scoren, want zo'n iPad zou wel van pas komen :s_biggrin:

Helaas is die grote freeroll net op het moment dat de goedheilig man mijn kids een bezoekje wenst te brengen :s_cry: Ik wil het risico niet lopen dat ik van de roe krijg :f_eek:
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Vipken,

Bedankt voor het aangeven hiervan. Ik ga even kijken waar de fout zit.
      De race begint in ieder geval op maandag, niet op dinsdag. ik ga het even aanpassen
    • KingKlaas
      KingKlaas
      Bronze
      Ik heb het al gezien hoe het werkt :facepalm:

Punten staan onder William Hill uitgesplitst onder normale en bonuspunten =)

Morgen de laatste punten en .....PLATINUM :s_love:
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door KingKlaas

Morgen de laatste punten en .....PLATINUM :s_love:
      Weeee.. nice. Wel precies op de valreep. Maar ik heb je account even bekeken en ga er wel vanuit dat je het gaat halen inclusief alle bonuspunten, dus alvast gefeliciteerd :pokerface: