Hallo medestrategen,

ik ben van plan mij toe te gaan leggen op de BSS, heb in het verleden al een tijdje MSS gespeeld maar dit nooit echt ver door gezet.

Nu heb ik alleen nog een paar vragen:

1) De trials van zowel PT3/HEM heb ik al gebruikt en elephant krijg ik maar niet aan de praat, is er nog een andere manier hoe ik mijn handhistory terug kan bekijken dan via deze programma's?

2) Welke raisesizes houden jullie over het algemeen aan? EPs/MPs 4xBB , Late 3xBB of zelfs 2.5xBB om steals zo goedkoop mogelijk te houden?

3) Ik ben van plan om alle basic/bronze artikelen volledig te beheersen, daarnaast ga ik proberen om een overzicht te maken van alle beschikbare video's die ik vervolgens af zal werken om hopelijk de besproken concepten in mijn spel toe te passen. Iemand hier nog op-/aanmerkingen of andere tips over?

4) Misschien een beetje overbodige vraag maar hoe groot is het verschil qua niveau tussen NL2 en NL5? Ben rolled voor NL5 +- 35BI dus neem aan dat ik daar gewoon kan beginnen met spelen? Ik speel btw op Pokerstars.

5) Is er toevallig ook een skypegroep voor de BSS spelers waar ik mogelijk over een tijdje eens iemand kan sweaten/gesweat kan worden?

greetings guumpie.