IntraLASIK eye Surgery!

• 6 antwoorden
    • wim1988
      wim1988
      Bronze
      Gaaf welke sterkte heb je?? en btw
      laat je alsjeblieft goed informeren.
      het is een fantastische techniek maar als een arts ook maar enige twijfel laat vallen wees dan verstandig en laat je niet laseren.
      ben zelf werkzaam in de oogheelkunde en heb helaas (met name in het buitenland gelaserde mensen) te veel problemen gezien.
      just my 2 cents.
    • robinripper
      robinripper
      Black
      Heb zelf -2 en cilinderafwijking van 1,5.
      Dit is in Rotterdam en had al ff gebeld met ze erover.

Maar dit IntraLasik (van wat ik erover heb gelezen) lijkt veiliger en beter dan normale LASIK (wat al vrij degelijk hoort te zijn).
    • wim1988
      wim1988
      Bronze
      Klopt helemaal hoor :)
      S-2.00 is ook veilig te laseren
      maar soms zijn er mensen met -7.00 ofzo dan worden de risico's een stuk hoger bij welke laser behandeling dan ook. vandaar de vraag en het advies om je goed te laten informeren.
      ben benieuwd waarschijnlijk zie je de zelfde dag al scherp zonder bril of contact lenzen das wel gaaf :)
    • Thormtos91
      Thormtos91
      Bronze
      Aardige korting.

Laat wel weten hoe het is gegaan he, altijd handig voor als ik veel geld heb :)
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      gl ermee ken ook mensen die het hebben gedaan en zijn er zeer positief over.
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Ik heb het 3 jaar geleden ook laten doen. Ik had wel een afwijking van -7.5 en -8...dus het was de moeite waard.

Maar het resultaat mag er zijn. Ik zie nu perfect, behalve 's nachts, dan heb ik nog wel wat last van aura's (een cirkeltje rond een lichtje bv.).

Maar...laat je aub goed informeren en kijk ook naar de reputatie van de kliniek en de artsen. Je ogen zijn bijzonder gevoelig en sommige klinieken gebruiken niet de allernieuwste technieken. Ik was ongeveer 4000 euro kwijt, maar ik vind dat geld geen rol mag spelen als het gaat om kwaliteit (zeker voor zoiets).

Heel veel succes!!! (trouwens, de eerste uren na de operatie vond ik vreselijk...maar dat gaat heel snel weer voorbij).