non sd winnings sh

• Gildo0
      Gildo0
      Bronze
      hallo , ik speel atm 6max en heb een sample van 20k hands (begonnen op 2NL en nu op 10NL)

en men winnings zijn 150€
      terwijl men winnings met showdown 300€ zijn en wat me vooral opvalt dat men winnings op niet showdown -150€ zijn.

is dit een leak of is dit 'normaal'?
      als je wilt post ik de graph er wel bij .

bedankt alvast.
  • 2 antwoorden
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gildo0
      hallo , ik speel atm 6max en heb een sample van 20k hands (begonnen op 2NL en nu op 10NL)

terwijl men winnings met showdown 300€ zijn en wat me vooral opvalt dat men winnings op niet showdown -150€ zijn.

bedankt alvast.
      Normaal.

De spelers op de micro stakes geven minder snel hun hand op (calling stations), daardoor kan je ze bijna niet laten folden en zal je dus vaak naar de showdown gaan. :]
    • dailytear
      dailytear
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
      Oorspronkelijk gepost door Gildo0

bedankt alvast.
      Normaal.

De spelers op de micro stakes geven minder snel hun hand op (calling stations), daardoor kan je ze bijna niet laten folden en zal je dus vaak naar de showdown gaan. :]
      2nl-10nl; 6-max, 20k; winnings 150; non SD -150...

inderdaad (niet ab-) normaal (voor een TAG). ik neem aan dat je het vraagt omdat je je spel wil verbeteren. In dat geval: voorlopig niet naar die 'thin red line' kijken, maar
      :diamond: video's kijken
      :diamond: boeken lezen
      :diamond: handen herbekijken

vooral die laatste wordt nog al eens overgeslagen. bekijk na een sessie je grootste win- en verlieshanden en kijk wat je goed verkeerd hebt gedaan. als je ergens over twijfelt, wees dan blij, want dat betekent dat je binnenkort iets zult leren...

:heart: peace out