[NL20SH] A9s vs caller on BTN

• VipKen
      VipKen
      Bronze
      Ik krijg hier A9s op de CO, wat mooi genoeg is om mee te openen, lijkt mij. Of is dit al meteen een verkeerde start waardoor ik mij in de problemen werk?

Maar bon, mijn raise wordt gecalled door een kerel die me later in de sessie constant gaat lopen 3betten. Helaas nog niet voldoende stats op villain.

Op de flop standaard cbet. Deze flop geeft toch wel wat mogelijkheden op draws, dus ik had misschien iets groter mogen cbetten.

Villain callt hier en de turn brengt een 9 en bezorgt mij zo 2nd pair. Is dit voldoende om hier een 2nd barrel af te vuren, of is c/f of eventueel c/c hier een betere optie?

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.20(BB) Replayer
      SB ($20.10)
      BB ($5.65)
      UTG ($20.60)
      Hero ($7)
      BTN ($33.09)

Dealt to Hero 9:spade: A:spade:

fold, Hero raises to $0.60, BTN calls $0.60, fold, fold

FLOP ($1.50) 7:club: T:club: 4:spade:

Hero bets $0.80, BTN calls $0.80

TURN ($3.10) 7:club: T:club: 4:spade: 9:diamond:

Hero ???
  • 1 antwoord
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Bah ben heel laat met deze, er staat ook dat ik deze getagged heb om te judgen maar heb dan waarschijnlijk teveel tabs geclosed waaronder deze :f_mad:

Preflop is wel fine ja. Als je vaak in trouble komt doordat BTN veel teruggespeeld dan kan je beter sterker openen

Ik vind sizing op de Flop wel heel mager, je zit OOP op zo'n drawheavy board. Je zou groter betten met sterkere handen omdat je hem meteen op de Flop wilt laten folden

Ik denk dat ik de Turn nog een keer bluff, je pair heeft niet zoveel value want je gaat vaak fouten maken als je turn c/c speelt. Ik bet dan wel supergroot om evt. straights/2pairs te reppen tegen zijn Tx & draws

Mvg,
      Gerv