[NL20SH] QTs vs caller in SB

• VipKen
      VipKen
      Bronze
      Geen stats of reads of villain.

Fold of shove ik hier best? Ik zet villain hier mogelijk op een straight draw of eventueel op een set. Of zou zijn range hier nog wijder zijn, waarmee hij C/R speelt?

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.20(BB) Replayer
      SB ($28.78)
      BB ($29.25)
      Hero ($6.70)
      BTN ($67.03)

Dealt to Hero Q:diamond: T:diamond:

Hero raises to $0.60, fold, SB calls $0.50, fold

FLOP ($1.40) T:club: J:diamond: 8:heart:

SB checks, Hero bets $0.80, SB raises to $2.85, Hero ???
  • 4 antwoorden
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey,

Je moet wel is specifieker zijn met je range want een straight draw is wel wat breed gezegd. Enige straightdraws zijn 89, KQ in this case maar in verschillende situatie's heb je meerdere straightdraws

Hier zou ik toch nog bet/folden omdat ik zijn range meer nutted inschat dan bluffs/draws

Mvg,
      Gerv
    • VipKen
      VipKen
      Bronze
      Hi Gerv,

range waar ik hem ongeveer op zette hier was 88-99, 89, 9T, TJ, JQ, JK QK, AT, A8. JJ+ had hij wel ge3bet preflop en TT is onwaarschijnlijk wegens de T die ik heb en de T op de flop.

anyways, mijn move hier was om te shoven, wat dus toch niet het beste idee was dan.

Villain had K:heart: Q:heart: en hitte zijn straat op de river dankzij een A.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      range waar ik hem ongeveer op zette hier was 88-99, 89, 9T, TJ, JQ, JK QK, AT, A8. JJ+ had hij wel ge3bet preflop en TT is onwaarschijnlijk wegens de T die ik heb en de T op de flop.
      Als je kijkt naar de handen die je zegt, wat is jou methodologie om te constanteren dat een average unknown dit doet? Kijk je puur naar de equity of zet je jezelf in zijn schoenen?
    • VipKen
      VipKen
      Bronze
      Ik probeer mezelf in zijn schoenen te plaatsen, met dan wel een iets ruimere range als de range die ik zelf aanhoudt voor MSS.

En als het ff kan gebruik ik nu ook Equilab om mij een beeld te vormen van ranges. Ik speel nu nog max 4 tafels tegelijk, zodat ik meer aandacht kan hebben voor wat er ook in andere handen gebeurt, dan de handen waarin ik betrokken ben. Zo kan ik meer notes maken, etc.

Spelen met equity is nog niet echt aan mij besteed. Als ik eens wat meer tijd heb, ga ik de artikels daarover eens grondig bestuderen. Of eventueel een thema voor een coaching :D