Nl 5 - Aq

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      wat is hier de ideale line en wat is de juiste sizing? flop wellicht iets groter betten? turnbet is sowieso te laag, maar ik had geen idee welke sizing juist was.. ik bet hier voor value, maar na zijn minraise twijfel ik of ik uberhaupt de beste hand nog heb. vaak toont een minraise hier wel sterkte (2 pair+). zijn bet op de river is echter zo klein (minder dan 1/2 pot) dat ik besluit te callen..

Known players:
      Position:
      Stack
      MP3:
      $4,15
      Hero:
      $6,55

0,02/0,05 No-Limit Hold'em (7 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with A:heart: , Q:heart:
      2 folds, MP3 calls $0,05, Hero raises to $0,25, 3 folds, MP3 calls $0,20.

Flop: ($0,57) K:club: , 7:spade: , 2:heart: (2 players)
      MP3 checks, Hero bets $0,3, MP3 calls $0,30.

Turn: ($1,17) A:spade: (2 players)
      MP3 checks, Hero bets $0,65, MP3 raises to $1,30, Hero calls $0,65.

River: ($3,77) 4:club: (2 players)
      MP3 bets $1,3, Hero calls $1,30.

Final Pot: $6,37

Results follow (highlight to see):
      MP3 shows two pairs, azen and zevens (Ad 7d)
      Hero shows (Ah Qh)

MP3 wins with two pairs, azen and zevens (Ad 7d)
  • 2 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      PF is great

Op de flop is het een perfecte cbet flop, en je mag vrij klein cbetten hoor. 1/2 - 2/3 pot is goed.

Op de turn wil je value van Kx dus bet je 2/3 pot :) . Dan minraised hij wat wel erg sterk is, Het ziet er iets uit als A7s ofzo. Maar hier kijk je dan best naar zijn AF, als hij passief is heb je een easy fold en als hij aggr is kan je hier callen omdat mensen vaak willen bluffen op die A. Tegen de unknown hier call ik wss nog wel eens (al blijkt dit vaak slecht te zijn)...

Op de river haat ik dat betje echt :P . Je krijgt zo goede odds dat je wel hoeft te callen lijkt het... Hij kan altijd nog een AJ ofzo spelen. Maar denk dat het close te een fold is. Judge plz :)
    • 09024875
      09024875
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      PF is great

Op de flop is het een perfecte cbet flop, en je mag vrij klein cbetten hoor. 1/2 - 2/3 pot is goed.

Op de turn wil je value van Kx dus bet je 2/3 pot :) . Dan minraised hij wat wel erg sterk is, Het ziet er iets uit als A7s ofzo. Maar hier kijk je dan best naar zijn AF, als hij passief is heb je een easy fold en als hij aggr is kan je hier callen omdat mensen vaak willen bluffen op die A. Tegen de unknown hier call ik wss nog wel eens (al blijkt dit vaak slecht te zijn)...

Op de river haat ik dat betje echt :P . Je krijgt zo goede odds dat je wel hoeft te callen lijkt het... Hij kan altijd nog een AJ ofzo spelen. Maar denk dat het close te een fold is. Judge plz :)
      Ben het 100% met je eens. Zijn Aggresion Factor geeft hier echt de doorslag. Als hij dus passief is (na preflopactie lijkt hij dat wel te zijn). Is turn easy fold. Tegen aggros kan ik hier ook niet folden, maar haat ik mijn leven wel.