River nutflush en trips maar ben bang voor FH

• K2AA72
      K2AA72
      Bronze
      Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em $0.02 Ante - 6 players - View hand 1532014
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

UTG: $17.23
      MP: $22.67
      CO: $25.55
      Hero (BTN): $46.11
      SB: $47.02
      BB: $25.00

Pre Flop: ($0.27) Hero is BTN with 9 :diamond: A :diamond:
      3 folds, Hero raises to $0.35, SB raises to $1.20, 1 fold, Hero calls $0.85

Flop: ($2.62) A :spade: T :diamond: 4 :diamond: (2 players)
      SB bets $1.60, Hero calls $1.60

Turn: ($5.82) A :club: (2 players)
      SB bets $3.30, Hero calls $3.30

River: ($12.42) K :diamond: (2 players)
      SB bets $7.20, Hero raises to $22, SB raises to $40.90 all in, Hero calls $17.99 all in

River ben ik obv niet blij... Ik wilde eerst flatten, maar vond dat wel erg weak, dus ik besloot tot een raise/fold, maar klikte uiteindelijk toch maar op call toen hij shovede, misschien toch ooit nog eens een verdwaalde AQ ofzo... De villain is een 24/12 TAG en ziet mij als 39/26 :O :rolleyes:

Ben benieuwd naar commentaar op elke straat, flop raisen? Pre folden maybe?
  • 2 antwoorden
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Pre ben ik geen fan van. Zo diep wil je handen die iets meer playability hebben. Je hebt de nutflushdraw dat is nice, maar voor de rest zijn je reverse implied odds echt terrible. (maw je gaat een kleine pot winnen of een grote pot verliezen als je hit)

As played zijn flop en turn fine. Als we 100bb diep zouden zitten zou ik de turn jammen, maar nu vind een een call veel beter. River lijkt me een super standaard flat aangezien we bijna 500bb diep zitten en er best wel veel handen zijn die ons beaten.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
      Pre ben ik geen fan van. Zo diep wil je handen die iets meer playability hebben. Je hebt de nutflushdraw dat is nice, maar voor de rest zijn je reverse implied odds echt terrible. (maw je gaat een kleine pot winnen of een grote pot verliezen als je hit)

As played zijn flop en turn fine. Als we 100bb diep zouden zitten zou ik de turn jammen, maar nu vind een een call veel beter. River lijkt me een super standaard flat aangezien we bijna 500bb diep zitten en er best wel veel handen zijn die ons beaten.
      Hier ga ik wel mee akkoord.

Afhankelijk wat vr speler het is kan je wel flatten omdat je wss postflop een edge zal hebben. is het een goede reg hier dan fold ik ook wel of 4bet ik pre.

flop en turn zijn fine, river is idd gwn een call net om de situatie waar je nu in komt. Als je raised en hij shoved heb je bijna nooit beste hand en dat bijna 500bb deep op n paired board.