vol verwachting klopt ons hart

• Frietje1986
      Frietje1986
      Bronze
      Vooruit, ik zal eens een keerje netjes blijven. Ik zou graag iets willen opnemen en het is geen liedje. Het betreft een cash-out op Poker770 waar ik nu al geruime tijd (vol verwachting klopt ons hart) op zit te wachten.

Alwaar ik in het verleden op een site als bijv. Party Poker, gemiddeld slechts enkele werkdagen hoefde te wachten op mijn centjes ... Zit ik nu al enkele weken biddend voor een altaar. Het bidden is zojuist overgegaan tot smeken en zal zich naar alle waarschijnlijkheid gaan manifesteren tot schreeuwen gevolgd door slaan en schoppen.

Alstublieft lieve, fijne, barmhartige mensjes van Poker770 ... Ik zou erg graag, op korte termijn, de beschikking hebben over mijn in bloed, zweet en tranen gedrenkte tegoeden. Jullie lieve, fijne, barmhartige mensjes van Poker770 willen toch zeker niet indirect verantwoordelijk zijn voor een zeer bloederige neighbourhood-kill-frenzy? Want van de centjes die ik nog krijg van jullie, kan ik gemakkelijk iets aanschaffen als bijv. een fancy FN Browning. Alleen maar een kwestie van eventjes de grens over.

Dus alstublieft lieve, fijne, barmhartige mensjes van Poker770 ... Doe de wereld eens een plezier!
  • 1 antwoord
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Frietje1986
      Jullie lieve, fijne, barmhartige mensjes van Poker770 willen toch zeker niet indirect verantwoordelijk zijn voor een zeer bloederige neighbourhood-kill-frenzy? Want van de centjes die ik nog krijg van jullie, kan ik gemakkelijk iets aanschaffen als bijv. een fancy FN Browning. Alleen maar een kwestie van eventjes de grens over.

Ik back je in ieder geval niet :coolface: